Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

He who walks alone

  • Autor: Mary Barrens
  • Fandom: Supernatural
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy:
  • Rating: 0+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Castiel, Dean, Desátý Doktor
  • Klíčová slova: crossover (Doctor Who, Supernatural)

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“Pěkný crossover, i když setkání Doktora s bratry si představuji trochu jinak. Nicméně je tu jak démoni utíkají před "zlým mimozemšťanem" a i si člověk hezky vychutná to záhadno "whou, whou, do to je, jaký neznámý cizinec, mocná bytost, která se zná s Casem?" od Sama s Deanem.”
belldandy:
“Chápu, že postavit vedle sebe Castiela a Doktora se může jevit jako skvělý nápad, ale ... Sice nejsem nějaký zásadní odpůrcei crossoverů, ale po pravdě mám problém představit si funkčně tyhle dva světy zcela propojené. Kde jsou v Doctorovi Who všichni ti démoni a kde jsou mimozemšťani v Supernatural? A proč by proboha Doctor nezasáhl dávno, když se chystá Apokalypsa. Nemám pocit, že by tohle fungovalo a zrovna tahle povídka mi nijak nepomohla představit si, jak by to fungovat mohlo. Řekněme, že na SuperWho crossover prostě dosud nejsem připravená. / Navíc teda mě iritují ty anglické názvy. Nějak si vůbec nedovedu odůvodnit, proč by třeba zrovna tady mělo být nutné.”