Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Fall of Man

  • Autor: Obsessive24
  • Fandom: Supernatural
  • Jazyk: fanvid
  • Postavy: Dean Winchester/Castiel, Alistair, Bůh
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí:
  • Klíčová slova: destiel, Bůh

Hodnocení čtenářů:

belldandy:
“Když už jsem si myslela, že všechny destiel videa jsou stejná, rozumějte stejně hezounce průměrná, narazila jsem na tohle. Nebyla to láska na první pohled jako v případě "Deus Ibi Es" nebo "Come, Little Children", ale je to ten typ videa, který si umím zamilovat. Líbí se mi, jak nehezce a nepříjemně působí. Líbí se mi, že se tu jen nestříhá, ale používají se taky prolínačky. Líbí se mi, že je použit i materiál sebraný mimo seriál. Třeba ten střih z kostelní kopule na větrák ze scény Alisteirova mučení mi přijde svým způsobem i vtipný. Líbí se mi, že z toho klipu a jeho textu mám místy vysloveně husí kůži, z "modlení se za ovce", "blízkosti pekla" a vědomí, že tě zabíjí, co znáš. Líbí se mi, jak tématizuje, jak se Supernatural během čtvrté a páté série svým způsobem změnil na velmi spirituální příběh o nepřítomnosti Boha ve světě. V kterém jiném filmu či seriálu můžete sledovat anděla prodělavajícího krizi víry? Zatímco se snažil Castiel naučit Deana věřit, učil Dean Castiela víru zpochybňovat. A třebaže se ti dva nejspíš ovlinili navzájem, zdá se být zřejmé, že Dean byl mnohem úspěšnější. A tak se víra v útěšnou a nápomocnou Boží přítomnost rozplývá skoro stejně jeko mizí Bůh z Michenagelovy fresky v závěru tohoto fanvidu./ Jo, a ještě se mi taky líbí, že tentokrát ten příběh nezačíná příchodem Castiela do stodoly, ale už vytažením Deana z pekla, což je ta scéna, kterou v Supernatural nikdy nevidíte, zatímco tady ji tak nějak tušíte.”