Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Karmínový remienok

  • Autor: gravidy
  • Překladatel: Jimmi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Draco Malfoy
  • Rating: 15+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: AU, po závěreční bitvě z pohledu Draca Malfoye. Temná povídka.
  • Klíčová slova: Draco Malfoy, AU

Hodnocení čtenářů:

Cora:
“Upřímně - nemyslela jsem, že dočtu... než jsem začala chápat pointu. A ta mi přišla docela dobrá a do akurátního místa v povídce zasazená. Stejně tak ale doznávám, že i když oceňuji odvahu pustit se do něčeho podobného (podobně nepopulárního), silnější emoce ve mně nevzplály; snad pro ten patetický a nepříliš uvěřitelný rozjezd. Naopak ve mně v samém závěru povídky zabublal opravdu hnusný cynismus, když jsem poslední větu v duchu zneuctila reakcí „Máš recht“. 2-3.”
ZJTrane:
“Nechápala som tie komentáre "nepáči sa mi to" a hodnotenie také vysoké... teraz to už chápem. Raz si to ešte určite prečítam, ale... nepáčilo sa mi to fakt nie... ale je to nezabudnuteľné...”
Akkarra:
“Kdyby některé části nebyly tak strašně patetické a nesnažily se být tak dramatické, až jsou skoro směšné, tak by to byla skvělé AU.”
lymmet:
“no... nelíbilo se mi to.”
Salome:
“Nelíbilo se mi to. Ono se to ani líbit nemělo. Ovšem je to výborně napsané, výborně přeložené. Výborné po všech stránkách. Jen se mi to nelíbilo. A opět mám problém s bodováním. Je to naprosto super? Svým způsobem ano. Vrátím se k tomu někdy? Nejspíš ne. Možná bych měla dát pětku, protože je to opravdu dobré. Jenže se mi to nelíbilo.”
Lucie:
“No vlastně to není můj šálek kávy, tyhle temné věci moc ráda nemám. A přesto... nemohu povídku vyhnat z hlavy. Rozhodně není tuctová. Dávám čtyřku za originalitu příběhu i kvalitu překladu. Je to dobré, ale vracet se k tomu nebudu. Je to příliš....prostě příliš.”