Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Jak Draco Malfoy přestal být hetero

  • Autor: Faith Wood
  • Překladatel: holloway
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP/DM
  • Rating: 18
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Napadá vás lepší test Dracovy heterosexuality než Harry Potter v kožených kalhotách?
  • Klíčová slova: polibek na zkoušku

Hodnocení čtenářů:

Mr. Robot:
“...”
Benny:
“Na tohle si dosti pamatuji v angličtině.Před časem jsem hledala dobré drarry v aj, ona Faith je drarrystka, což o to, jen je to tak otřesné, že na překlad určitě nehodím oko.Snad jinde, jindy a nikdy víc.”
Cora:
“-”
KalamityJane:
“Já nevím. Faith Wood mám ráda. Fakt jo. A postavy má obvykle zmáknuté velmi dobře. Ale tohle je hodně špatné OOC. Jak se pozná dobré a špatné OOC? Tomu dobrému věříte. Má nějaký základ, vysvětlení, dává smysl. Špatné OOC je prostě WTF. Čtenář nechápe, proč se postavy chovají tak, jak se chovají a to je prostě průser. 2-3, zaokrouhleno dolů, protože na autorčiny poměry je to podprůměr.”
Akkarra:
“Draco je neuvěřitelný hetero samec, který si ale už přes rok se ženskou nevrznul (to dává smysl, že jo?) a Potter vystrkuje pozadí z kalhot na celý bar...”
zmije:
“Možná to nebyl Draco, ale Crabe nebo Goyle pod maskovacím kouzlem, a skutečný Draco se chechtal za rohem, jak Pottera doběhnul.”
AdelleR:
“A tak jako jo. Číst se to dalo.”
LiviaCullen:
“pobavilo a aj zajalo”
lymmet:
“Potter v kožených kalhotách, ze kterých mu leze zadek a chová se jako štětka a Draco, který se chová spíš jako ušlápnutý a hloupoučký Stan Silnička a s Malfoyem nemá zhola nic společného. Hloupé, trapné a laciné. "Přečteno se zaťatými zuby" výstižně popisuje můj požitek z četby.”
finde:
“výborná oddechovka”