Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

The Pure and Simple Truth

  • Autor: lettered
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry, Draco, Ron, Hermiona, Pansy, Neville, Greg, Theo, George, Angelina, Luna
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 9
  • Shrnutí: Harry, Draco, and Hermione go to a pub. Harry, Draco, and Pansy go to a pub. Harry, Draco, Pansy, and Hermione go to a pub. Harry, Draco, Hermione and Ron go to a pub. Harry, Draco, Hermione, Ron, and Pansy―you guessed it―go to a pub. I could go on. In fact, I did. Harry, Draco, Hermione, Pansy, Ron, Blaise, Luna, Goyle, Neville, and Theodore Nott go to a pub. In various combinations.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

KalamityJane:
“Shrnutí zní vlastně hrozně vtipně, ale ono to vůbec vtipné není. Je to přesně o tom, že Harry, Draco a Hermiona jsou do hospody a mluví. Pak jdou do hospody Harry, Draco a Pansy a mluví. A tak dále. O ničem jiném to prostě není, i když jsem celou dobu čekala, kdy se objeví něco, co obhájí tak velkou oblíbenost povídky na AO3 nebo na Goodreads. Podle mě se to neobjevilo. A ačkoliv je to hodnocené jako Drarry, tak je to maximálně preslash, a ani to snad ne. Takže mě to hrozně zklamalo, protože to bylo absolutně o ničem a ani jako charakteristika zmijozelů a nebelvírů po válce a změny v jejich přístupu k životu mi nepřišly až tak zajímavé. Lettered miluju, ale u téhle povídky prostě nechápu jejjí smysl.”