Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

KAŽDÝ DOBRÝ SKUTEK JE PO ZÁSLUZE ODMĚNĚN

  • Autor: gleti
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter, Hermiona Granger
  • Rating: přístupné
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Další odpověď na Snarry Challange
  • Klíčová slova: snarry

Hodnocení čtenářů:

Fleur Tera:
“vôbec ma to nenadchlo..”
bacil77:
“Zajímavá povídka. Nebýt tam ten poslední odstavec tak bych se přimlouvala i za malé pokračování :-D”
finde:
“je na tom znát, že je to šité rychlou jehlou, ale rozhodně to není špatné. Slabší průměr.”
Mrmla:
“..”
Akkarra:
“To je strašný maglajz. Co to má vlastně být za žánr? Pohádka, parodie nebo co vlastně? Ne, tohle se mi nelíbilo ani trochu.”
KalamityJane:
“Gleti píše drabble a tohle je přesně ten drabblovitý styl, který mně ale nevadí. Všechno podstatné bylo řečeno a naopak si myslím, že natahovat to na kapitolovku nebo něco podobného by bylo ke škodě.”
brandivina:
“Nápad dobrý, mělo by se to víc rozpracovat , bylo to šité horkou jehlou. V tomto případě každé slovo navíc by jen přispělo k lepšímu dojmu. Konec pěkný.”
jesssnape:
“já nevím... bylo to moc krátké na to, aby mě to chytlo... alespoň ten konec lehce natáhnout...”
shadow:
“Ne, tohle se mi netrefilo do chuti. Nevím, jak to vyjádřit, styl vyprávění (ani obsah) mi nesedl, všichni mluvili jak podle pravítka. Slabší 2.”
Benny:
“Tak plním přání autorky a uvádím tady její dílko.Mytologie spojená s Ahp, končící oblíbeným spojením.Já tohle zahrávání si s božstvem nemusím, ale gleti si píše své a po svém.”