Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Nikdy nebuď spícího draka (bez důkladného zaškolení)

  • Autor: eeyore9990
  • Překladatel: tiberia
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy:
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: sexuální výchova v Bradavicích
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Překvapivě chytrá povídka, na to jaké je to praštěné téma. „Bude to součástí našich NKÚ?“ hlásí se s dotazem Hermiona po té, co popsala mnoho stop pergamenu detailními poznámkami, Pomona Prýtová si pro účely školení pěstuje speciální okurky s varlaty a zatímco ona a Kratiknot se na podání každoroční lekce těší, Snape s McGonagallovou do sebe pak musí kopnout panáka, krásně vystiženo, úplně to vidím. (Překlad je slušný, ale ten rohlík se teda do něj tiberii vloudil omylem.)”
FemmeFragile:
“Myslím, že v některých případech by se spící drak neměl budit ani po zaškolení... Jak se v Bradavicích učí sexuální výchova, to je něco, co rozhodně vědět nechcete, ale chtě nechtě vás něco přinutí to otevřít, a nemůžete přestat číst, dokud tenhle bizár nemáte za sebou :D Ale nutno dodat, že je to skvělý a komický bizár, plný skvělých obratů (zde náleží velká poklona překladatelce). Ale obávám se, že při zmínce o Pomoně Prýtové už nikdy nedokážu zachovat vážnou tvář a vypudit z hlavy velmi... neodbytné... představy.”
LiviaCullen:
“Nedoporucujem citat v skole cez hodinu... Hrozi nebezpecenstvo odhalenia podla rehotu, pripadne silneho cervenania tvare alebo silneho usmevu a nasledne strapnenie pred ucitelom...”
KalamityJane:
“Mě nejvíc pobavilo, že se Minerva naučila rozeznat Freda od George čistě v obraně :D Obdiv překladatelce, tohle bych zastřízliva asi nedala. :D”
Fleur Tera:
“už dlho som sa tak nehihňala ako teraz na Filiusovi a Pomone :D”
jesssnape:
“...”
brandivina:
“ne, nesedlo...”
Akkarra:
“No Filiusi...”
lymmet:
“...”