Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Důvěra

  • Autor: Ferry
  • Překladatel: anonymní
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Remus Lupin
  • Rating: přístupné
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Nic není, jak se zdá
  • Klíčová slova: drabble

Hodnocení čtenářů:

kami:
“Priznávam, že som na tom podobne ako Benny, ale vôbec nechápem, čo je v konečnom dôsledku na tom také super?”
Benny:
“Bez mučení přiznávám,že těch pár vět mne oslovilo až po čtvrtém(?)přečtení”
Adelaine:
“Tohle mi přišlo velmi pěkně zachycené a vystižené.”
Nerla:
“Upřímně nějak mám problém s tím, že zatímco byly dvě první věty zcela geniální, ty další jsou hrozně kostrbaté. Jsem si jistá, že by to šlo vypilovat, (a možná je to jen kvůli překladu,) jenže takhle... no a navíc jsem nějak zpočátku nabyla dojmu, že je to o Siriusovi, a teprve pak jsem si přečetla pairing. Tohle mi neutkví.”
Mrmla:
“...”
Sectumsempra:
“perfektni ukazka toho, ze neni potreba vyblinknout 17534 slov, aby bylo dilo poutave, dobre se cetlo a aby se ctenari behem deseti minut nevykourilo z hlavy...”
belldandy:
“Jestli nedám pět, tak je to proto, že se nejsem jistá, jestli dokážu kvalitativně dobře zhodnotit pět vět. Ale bylo by to pěkné. Pět vět - pět bodů. Za každou větu jeden. :) Takže pokušení bylo silné ...”
sandymathews:
“velmi to vystihl”
Akkarra:
“Lupin a jeho pohnutky...”
Velká_koule_chaosu:
“! Asi nejvíce moje pocity vystihl jeden komentář: "Tak pravil Bůh a a já nevím, co říct. Děkuji."(Neya) ... (víc nemusí být řečeno..)”
Istar Halabába:
“To je mých oblíbených pět vět.”
bedrníka:
“Melancholické drabble o Lupinovi, který se poučil.”