Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Opuštěná

  • Autor: RainynDawn
  • Překladatel: Catriona Neko
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Hermiona/Voldemort
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Válka skončila a svět ovládla Tma. A ona bylo jeho zajatec, jeho mazlíček. Napadl ji, uvěznil a ona to přijala. Co ale udělá, když najednou zjistí, že se připoutala k Temnému pánovi?
  • Klíčová slova: po válce, Voldemort, Hermiona, zajetí, tragédie

Hodnocení čtenářů:

Akkarra:
“Ne, tohle nedokážu dočíst. Černá mi zrak a odumírá mozek. Mrzačení charakterů zase poskočilo o pár levelů nahoru.”
Salome:
“Mám slabost pro tento nepravděpodobný pár a pár příběhů, které nebyly docela nelogické, jsem už i četla - i když ne v češtině. Tento mezi ně nepatří. A jen si lámu hlavu, proč autorka, která toužila popsat něžný a láskyplný vztah (a já nic proti její touze nemám, je vlastně dojímavá), zvolila právě tento pár. Takže: logika příběhu je na štíru se zdravým rozumem už od vcelku zbytečného úvodu, přes rádoby filosofickou zápletku, která jednoduše nedávala smysl (snad kvůli překladu? nevím, ale spíš vzhledem k slabosti zbytku příběhu měla problém s inteligencí už autorka), přes úvahu Hermiony, že je vlastně zlá, když jednou použila v obraně temnou kletbu, plytké a stupidní dialogy, slaďoušké a něžné scény po kýčovitý závěr. Postavy dávají pojmu OOC nový význam. Všechny. Výsledný dojem vhodně doplňují i hrubky v překladu.”
Rulie:
“Dá se to přečíst a možná to někoho bude bavit :D ... podle mě je to parodie”