Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Každý kluk potřebuje psa

  • Autor: Juxian Tang
  • Překladatel: Sinam Llumi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Sirius Black/Harry Potter
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Alternativní svět, kde Sirius neuprchl z Azkabanu, ale setkává se s Harrym až když mu je podle zákona vydaný na milost a nemilost k potrestání.
  • Klíčová slova: násilí, dub-con

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Toto mi bohužel nesedlo. Chápu Harryho touhu po pomstě, ale nějak nepravděpodobně se to celé zvrhlo. Totálně zřízený Sirius by musel být navíc masochista, a to i po 16 letech bez sexu.”
Nerla:
“To je tak, když si povídku vybíráte na základě hezkého názvu a nevšimnete si, že je autorkou vaše neoblíbená Juxian. Takže ne, mně se to nelíbilo - pohnutky mi přijdou neuvěřitelné, a ať se snažím, jak se snažím, nedokážu věřit tomu, co čtu. Jestli čtenářky, kterým se to líbí, baví jenom vlastní zvrácenost povídky, nebo i něco víc, nejsem schopná říct, ale pro mě to nemá žádnou hodnotu.”
Amarilli:
“tak to bolo... wow.. fuu... nemám nejako slov na toto :D :D Prekladateľke patrí obrovská poklona :-) Harry mi tu vôbec nevadí... a to je veľké plus :D”
ZJTrane:
“Harry už raz zabil a prežil toho príliš mnoho aby sa z neho nestalo niečo takéto.”
Lady Aludnev:
“...”
Benny:
“Ona se Sinam vrátila?!Chvalme ďábla, haranti.Dokonalé to není, ale ten konec..krev, Cruciatus, sperma, znasilnění..Zlatá Juxian a Sinam.”
Akkarra:
“Další skvost od Juxian a další klenot do Sinaminy překladatelské sbírky. Tohle bylo... Prostě všechno, co na Juxian miluju.”
kami:
“...”