Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Láska navzdor králi

  • Autor: tesinabaan sim
  • Fandom: LOTR
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Legolas, Thranduil, Gandalf, Thorin Pavéza, Fili, Kili, Kana(OC), Aida(OČ), Rhea(OC), Vea(OC), Sila(OC), Boran(OC)
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: nezadáno
  • Počet kapitol: 6
  • Shrnutí: Nádherná povídka o lásce, zradě a pomstě. Dechberoucí děj musí uchvátit naprosto každého a vžití do textu je zaručeno.
  • Klíčová slova: Láska, zrada, smrt

Hodnocení čtenářů:

Vithra:
“Hrůza a děs.”
sweraine:
“No, upřímně nevím, co od toho očekávat. Začátek se jevil naprosto příšerně, tak doufám, že alespoň konec bude obstojný. Jestli je to badfic, tak velmi dobrý badfic a autorky mají na parodie talent.”
Lanevra:
“Obávám se, že to je badfic, který vzniká ovšem zcela úmyslně. Ta první kapitola v sobě obsahuje až moc prvků toho, co je na ff kritizováno, takže to už není náhoda. Pro badfic je vlastně nula pochvala, no ne? :-D Nebo že bych přeci jen dala tu pětku, vždyť My Immortal ji ode mne dostala.”
shadow:
“Mocinky bych si chtěla povídku přečíst, ale nemám na to sílu. :-/ V poslední době tu perla střídá perlu.”
Danae:
“Čuchám čuchám čertovinu v textu povídky i v komentářích! Jestli tohle není umná mystifikace a parodie, tak platím autorkám pivo (po dosažení zletilosti).”
Lady Aludnev:
“...”
Akkarra:
“Tak tohle je nářez! Smíchy opravdu brečím. :D :D :D Už ty neskutečně růžově afektované úvodníky mě rozesmály, "lovískové komentíky" a absence pravopisu v nich mě zlomily v pase dokonalou ranou na můj solar a blnďák zasadil poslední úder! Knockout! Stařík v hajzlu a parádní překlepy v textu jsou už jen snášející se konfety na mé bezvládné tělo. :D Ano, bylo to opravdu dech beroucí. Smíchy jsem nebyla schopná se nadechnout. :D Jestli je to opravdu badfic, tak smekám klobouk, protože... Já z toho fakt nemůžu! :D :D :D”
tesinabaan:
“Tuhle povídku naprosto miluju”