Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Zázraky se dějí. O Vánocích.

  • Autor: Blesk
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Hermiona Grangerová, Severus Snape
  • Rating: 12
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 10
  • Shrnutí: Po válce je Hermiona donucena přežívat v mudlovském světě. Má malého syna a zoufale potřebuje peníze. Nakonec pomoc přijde od někoho, od koho by ji rozhodně nečekala. Jedná se o vánoční povídku.
  • Klíčová slova: SS/HG, snamione

Hodnocení čtenářů:

Akkarra:
“První polovina ještě celkem šla, ale ta druhá.... :/”
Rulie:
“Pohádka, ale celkem uvěřitelná, když se přimhouří očka”
lia:
“začátek sice velmi neotřelí, ale celkem těžko uvěřitelný. jinak krásná pohádka se štěstným koncem. :)”
kripolik:
“Váhám mezi 3 a 4 ale asi se přikloním spíše k hodnocení 3. Začátek povídky mi nějak nesedl, pak to sice bylo lepší, ale stejně...”
Lady Aludnev:
“...”
Amarilli:
“Čítala som to už dávnejšie a hoci to má svoje muchy, vždy to vo mne iniciuje niečo pekné, niečo Dickensovké... rada sa k tomu vrátim... :-)”
Lucie:
“...”
Ammorrek:
“:-)”
Sargo:
“(Není lehké psát o chudobě, vážně není. No, a tak se tohle taky nepovedlo.) Není to zle napsaný, ale chce to svou cílovou skupinu. :-)”
andy:
“Vím, že tato povídka má i své chybičky, ale do vánočního času se přesně hodí. Dokáže zvednout náladu a snad i vánočně naladit. Je milá, něžná, s originální zápletkou... Pátou, poslední hvězdičku, dávám za roztomilost a bezprostřednost malého Johnyho.”