Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Zadusme se pocity

  • Autor: Mary Barrens
  • Fandom: Supernatural
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Castiel/Dean Winchester
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Cas je zamilovaný, Dean se snaží vymyslet, jak o jejich vztahu říct Samovi, aniž by to musel doopravdy říct, a Sam je totálně slepý.
  • Klíčová slova: destiel

Hodnocení čtenářů:

Sectumsempra:
“pekne:)”
belldandy:
“4/5 Krátké, ale prostě asi tak to nejlepší, co je tady na FFdeníku na téma destiel k přečtení. Jistě se tam nic extra nestane, ale dají se v tom ti tři vidět. Sláva! Dokonce i to Castielovo "proboha" jsem si kupodivu dokazála představit. Přesně jsem viděla, jak by se u toho Misha Collins zatvářil, bylo by to takové "ale to snad ne". I když předpokládám, že Castiel normálně nekleje.”
KalamityJane:
“viz DestielAngel”
DestielAngel:
“Taka oddychovka, nič prevratneho :)”
Lady Aludnev:
“...”
Trinyx01:
“...”
Mrmla:
“..”
Extasy:
“Hezké počteníčko. Pocitová souvětí na mě byla sice příliš dlouhá, takže jsem se v nich trochu ztrácela a musela si některá přečíst znovu, ale jinak to byla lahoda.”
shadow:
“Castiel mě nikdy moc nezaujal, ale povídka mě pobavila. Závorky mě tolik nerušily a oceňuji, že autorka ví, jak správně psát uvozovky. Snad každá třetí je teď, v nových povídkách na které narážím, píše "-".”
Akkarra:
“Tak jo, tohle mě opravdu rozesmálo. :D Cas říkající "proboha" mi taky úplně nesedí, ale je to úžasně vtipná a vlastně i roztomilá představa. Charaktery lze jen chválit. :)”
Lanevra:
“Dobře, já to asi řeknu... jsem ráda, že existují české autorka, které chápu, že souvětí se dá tvořit i z více vět než jsou dvě. Co mi však vadí jsou přeci jen ty závorky. To mne ruší. Zase, na druhou stranu má podle mého autorka dobře zvládnuté charaktery Deana a Sama, takové, jak je vidím i já, i když... ten Castiel... já nevím, to "panebože" se mi nehodí, ale budiž.”