Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Blasphemy

  • Autor: Extasy
  • Fandom: Real Person Fic
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Jack Strify/Adam Lambert
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 16
  • Shrnutí: Adam přijíždí na anglický venkov ke své kamarádce, aby si urovnal myšlenky i život po nevydařeném vztahu. V přímořském městečku potkává charismatického kněze Jacka. Mezi muži okamžitě přeskočí jiskra. Jak se má ale mladý kněz vyrovnat se svými city, když ho brzy čeká vysvěcení?
  • Klíčová slova: slash, gay sex, láska, náboženství,

Hodnocení čtenářů:

zmije:
“Fakt asi nejsem ta správná cílová skupina čtenářek. Pro mě to byl naprosto neuvěřitelný škvár...”
shadow:
“Slaďák? Ano a moc příjemný. Jsem ráda, že to Adam nevzdal. Jen tu zápletku s otcem Josephem bych už oželela. Až na ty proklaté uvozovky (Nevím, jestli je to tím, že jejich české nastavení každý blog neumožňuje, nebo čte autorka pouze anglicky a tak jí to nepřijde chybné.) mě nějaký ten úklep nerušil. Jdu vybírat, co dalšího si od Extasy přečtu. Slabší 4.”
lymmet:
“Na začátku byl skvělý námět, ze kterého se dalo vytřískat opravdu hodně. Poté, co ho autorka zpracovala, vznikla červená knihovna nevalné úrovně. Mám strašnou chuť dát nulu, čistě jen z frustrace, jak extrémně brutálním způsobem autorka popravila tak dobrý námět. No nic. Zamilovaný romantický blábol, logika a uvěřitelnost děje si vzaly dovolenou už v prvních kapitolách, postavy ploché a bez charakteru. Hrubky.”
Velvet:
“Dost dobrá věc! Náboženství, církev... nic pro mě ale i tak se to moc dobře četlo :-)”
Certina:
“Jednoduchý příběh, pěkný milostný scény :P”