Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Jak naštvat Snapea - Deník Merriweather Hapshatové

  • Autor: Lauren Snape
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: SS, OFC
  • Rating: bez omezení
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Studentce 4. ročníku se dostane do ruky spolehlivý seznam metod, jak naštvat profesora lektvarů. Jak by ho mohla nevyzkoušet?
  • Klíčová slova: humor

Hodnocení čtenářů:

kami:
“Zabite ma.”
Sargo:
“Tak nevím, co mi na tom mělo připadat vtipné? Třeba mi při poslední chřipce atrofoval smysl pro humor. Snape je zcela ooc (což samozřejmě být musí, aby to fungovalo), a představa situací, které by ho učinily bezmocným, jsou spíše důkazem bezmoci autorky. Navíc ani ty situace nejsou nic moc, obvyklá klišé.”
GwenLoguir:
“Zasmiala som sa, aj, ale... má to tak závažný háčik (pre mňa), že si to potom neviem naozaj užiť. Viete si predstaviť, akoby SNAPE (ani ako OOC) hovoril slečna... Hermiona? Slečna Parvati. Slečna Lavender... a pri jazykolomnom krstnom mene hlavnej hrdinky... To už viac by ma znechutilo iba keby začal rozdávať citrónové cukríky. A nosiť habity ala šibnutý Albus (poprípade môj drahý Lance, kto pozná Denial). Síce... mohol z toho objatia zoskratovať - ale až tak? - A - u nás sú tie zoznamy bežná záležitosť, ale kde by k nemu prišla ona?”
Sectumsempra:
“severus je sice trosku mimo misu, ale i tak velmi zabavne :D”
Akkarra:
“„121. Zeptej se ho, jestli se bojí slunečních paprsků nebo jestli je jeho pleť přirozeně bledá.“ To hovoří za vše. A zmínka o tom, jak Fred parodoval Snapea taky nemá chybu. :) Ale souhlasíms tím, že Severus je tady trochu OOC.”
Pyriel:
“Název říká vše, co člověk potřebuje vědět, než se pustí do čtení. Povídek na tohle téma je na internetu povícero, ale humoru není nikdy dost. Je to takový jemnější humor, možná je SS trošku OOC (mám pocit, že skutečný Snape by ji sežvejkal hned na začátku :-) Snad jen poznámka do větru - běžně nemají studenti lektvary každý den, to by jinak Ron s Harrym nepřežili do druháku.”