Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

A Stranger in an Unholy Land

  • Autor: serpant-sorcerer
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP, LV
  • Rating: 16+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 17
  • Shrnutí: DÍL I. Několik dní před svým šestým ročníkem je Harry vcucnut do jiného vesmíru silami, které nejsou z tohoto světa. Omámený a zmatený Harry zjistí, že je ve světě, kde jeho rodiče žijí, kde Voldemort nikdy nepadl a on je jeho klíčovým mužem.
  • Klíčová slova: cestování mezi alternativními světy, Temný Harry

Hodnocení čtenářů:

Neimh:
“Harry spadne naprosto dezorientovaný do světa, kterému vůbec nerozumí. A asi jako černá díra vtáhne příběh i čtenáře-totiž mě. Lokám jednu kapitolu za druhou a neberu příliš na vědomí těch pár slov, kterým nerozumím. Opravdu dost dobré, jen se mi ty zvraty v psychice zdají moc rychlé, ale to není nic oproti jinak skoro naprosté dokonalosti. EDIT: Dočteno a vážně moc pěkné. Ani ta ENG nevadila :-)”
Pyriel:
“Harry do toho spadne po hlavě a naprosto nechápe, co se děje. Proč po něm bystrozorové jdou a smrtijedi mu pomáhají? Nakonec to pochopí a podaří se mu najít správné místo. Dost zajímavé, jen by mě zajímal ten druhý Harry. Ale třeba se to ještě dozvíme v další části? Váhala jsem mezi třemi a čtyřmi hvězdičkami, ale nakonec to byly čtyři, kvůli opravdu inteligentnímu Voldemortovi (mám pocit, že v příliš mnoha povídkách se jeho inteligence neprojeví). Má pokračování A Stranger in the Promised Land (autor/ka zamýšlí trilogii)”