Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Kritická vzdálenost Sheldona Coopera

  • Autor: Rina
  • Fandom: The Big Bang Theory
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Sheldon Cooper, Leonard Hofstadter
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Big bang theory - Teorie velkého třesku - je seriál, který přímo volá po tom, aby se tam dopsaly všechny ty doteky, na které nestačilo dojít před kamerou. Způsob, jakým k nim došlo zde, je... zcela nevyhnutelný a zákonitý. :-)
  • Klíčová slova: Big bang theory, preslash

Hodnocení čtenářů:

Lady Aludnev:
“...”
Akkarra:
“Jo, no... Chvílema je Sheldon naprosto přesný, ovšem zbytek času je tam jen jakýsi hodně divný týpek. To samé Leonard a to samé děj - v některých okamžicích to je skutečně Teorie, ale moc jich není. Ne, tohle pojetí neberu.”
Brokolice:
“Páni, musela jsem si to přečíst, bylo to vtipné a přece v tom bylo něco, co mi nesedělo. Nicméně mohlo to být i to párování. Nebo celkově fandom, na který nejsem zvyklá. Mám z toho smíšené pocity a kdyby to nebylo tak nové a neotřelé, bylo by to za 2. Ale za nápad a odvahu bod přidám.”
Trinyx01:
“...”
shadow:
“Chtěla jsem četbu vzdát už po první větě „Shelly, jsem doma!“ Leonard mi neseděl. Možná by bylo lepší psát povídku v er-formě a vynechat tak jeho vnitřní monology.”
Benny:
“Přesně toho jsem se obávala.Leonard i Sheldon mimo..pro někoho ne, ale já to tak beru.Je to jen slash psaný ženou.Romantickou ženou, která vidí OCD přemrštěně a z Leonarda udělala ženu/opečovavatelku.Ne, možná to spadá do trojky, ale ne.Dneska na tohle nemám žaludek.”
finde:
“Mandelince patří veliký dík, za to že objevila tuto ff na Big Bang. I v mém případě se jedná o první setkání s tímto fandomem a jsem nadšená, že se autorka držela kánonu a přitom dokázala vztah Leonarda a Shledona naplnit i preslash atmosférou.”
Mrmla:
“..”
Mandelinka:
“Povídka nepřekypuje dějem ani originalitou - "jenom" se mi moc dobře četla a kdybych si pustila při čtení nějaké to tleskání, byly by to dialogy jako z televize :-) Zařazení mezi slash je sporné, ale dle mého tam náznak je, a to mi ke štěstí stačí. Navíc je to asi první fan fikce z tohoto seriálu, na jakou jsem kdy padla, a to se cení. :-) /// Benny: vidíš, a já ho vždycky viděla jako aspergera. Dotažení do autistické formy projevů mi možná proto přišlo přirozenější - zvláště v rámci "účel světí prostředky" :-D”