Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Sexuální výchova

  • Autor: KaoruSaionji
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Ginny Weasley, Harry Potter/Lucius Malfoy, James Potter jr/OFC, Albus Severus Potter/?
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Ginny uložila Harrymu poučit Jamese o sexu, chlapec však pochybuje, že by existovalo něco, co o něm neví. Ale brzy zjistí, jak moc se mýlil…, Varování: Nevěra v 1. části, incest a soft non-con (bezbolestné sexuální násilí) v 2. části
  • Klíčová slova: po válce, nová generace, incest, soft non-con, harrylu

Hodnocení čtenářů:

Benny:
“Ty jo, je to pár dnů, co jsem to četla!Dostala mne scéna Lucinka/Harry.Ale ten zbytek by chtěl přepracovat.”
kami:
“Trošku blbosť.”
Adelaine:
“James je debil. Bože, a to jak nedokáže poznat, co udělal...”
delatrix:
“Povídky s podobným námětem nesnáším, ale ten úplný konec mě teda dostal”
Victoria:
“Má něco do sebe”
Akkarra:
“James Potter je opravdu na pěst - arogantní fracek jdoucí ve stopách svého otce. U toho incestu jsem se doslova klepala odporem - je tady tak slizský, že mu to může závidět i slimák.”
Kate Mathews:
“...”
darken:
“James Potter se - překvapivě! - od tatíčka dozví něco, co nečekal a co rozhodně není ve školních osnovách... A rozhodne se jednat. Incest taky nemusím a Albus na můj vkus reagoval až moc laxně na to, že ho znásilňoval (víckrát!) vlastní bratr, ačkoliv měl přítele, ale dalo se to zkousnout. Povídka pobavila a velmi váhám mezi trojkou a čtyřkou... No, kvůli geniálním hláškám Harryho a Ginny...”
Pyriel:
“James Potter junior je stejně arogantní blbeč - ehm, pardon, je velice podobný svému dědečkovi, taky si myslí, že sežral veškerou moudrost. Takže když ho má otec poučit o sexu, myslí si, co by se asi od takového usedlého páprdy mohl dozvědět nového (koneckonců, rodiče TO přece nikdy nedělají, TO je jenom pro mladý ;-) Kdyby nebylo toho incestu v druhé části, byla bych radši, ale co se dá dělat, i tak je to vynikající pokračování Doteku chryzantémy. A jestlipak se dočkáme ještě dalšího sequelu? :-)”