Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Nejkrásnější vzpomínka

  • Autor: Ferry
  • Překladatel: anonymní
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Snape/Lupin
  • Rating: neuveden
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Kdo seje vítr, sklízí bouři. Musí to tak být vždy?
  • Klíčová slova: ochrnutí, hurt/comfort

Hodnocení čtenářů:

Badinek:
“...”
spaceyfan:
“Ač nemám příliš v oblibě povídky psané v ich-formě, tato v podání Lupina byla jak něžné pohlazení po duši i po těle. A myslím, že Benny na ní zbytečně hledá mouchy. Kdo by nebyl nadržený ze zlomeného a chromého Severuse? :-)”
l.enik.c:
“Líbil se mi vztah těch dvou, včetně Severusovi odevzdanosti, strachu i vděku na začátku. Nepitvalo se to příliš ve velkých detailech, ani pocitech, ani debatách... Prostě bylo napsáno přesně tolik, kolik bylo potřeba, i když ono postupné, až zázračné, uzdravování mi po více než třech letech přišlo až příliš idealistické, ovšem jsem za konec ráda.”
lilith3913:
“Citlivá, dobre napísaná, mrzí ma len, že som ju nenašla skôr.”
Rulie:
“myslím, že všechno bylo řečeno už níže”
shadow:
“Jedna z mála snupinek, která se mi opravdu líbí. Končí moc krásně. 4/5”
Lucie:
“Velmi citlivě a příjemně napsaná povídka. Určitě se k ní někdy vrátím.”
jesssnape:
“...”
kami:
“Je to klasika.”
Benny:
“Nechápu vaše hodnocení.Tak od začatku..první půlka je skvostná, skvěle vystihnutý Severus.Ovšem přichází zvrat v tom, že Lupin nemá peníze a o tom si prostě číst nechci.Dál se povídka zvrhne do PWP(rádoby)Myšlenkové pochody raději neřeším.Je to jak od Steelové.Pro mě za 2.PS:A uvažujte nad tím, že autorka udělala ze Severuse lenochoda.Dokázali byste jít na záchod jen 2x za den?(Pro vysvětlení lenochod se vyprazdňuje 1x za týden)”
ZJTrane:
“Veľmi sa mi táto poviedka páčila. A rada sa k nej budem vracať.”
belldandy:
“Povídka je výborná. Chce se mi říct - samozřejmě, když překládala bedrníka. :) // Nerla: Já to tedy s tím patronem pochopila zcela nudně - totiž tak, že jako obvykle - patron nabyl podobu patrona partnerova (laň nebo jelen). Tedy - žádná kolena, jenom jelena :) / Tu hlášku jsem ale přehlédla. Asi si to budu muset ještě přečíst.”
Nerla:
“Povídku jsem hledala přes Google, protože jsem nutně potřebovala vědět, odkud je hláška "třikrát cha-cha, řekl by Sirius", kterou používám už léta - měla jsem za to, že pochází z nějaké parodie, a ono ne. Nicméně povídku jsem znala a pamatovala si, zanechala ve mně tehdy velký dojem a moc se mi líbila i teď. Ale stejně jako před lety mi hlavou vrtá otázka - ten patron byl ve tvaru kolena? Modřiny? Kávové skvrny velikosti mexického dolaru? Já nevím! A chci vědět! Ovšem - doporučuji.”
Tintinka:
“Dojemný a krásný příběh.”
Mrmla:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“Prostě skvělé... 4-5*”
mariaa:
“:)”
Sectumsempra:
“yessss”
Victoria:
“Skvělé... Nemám více slov”
Blajzloch:
“Tuhle povídku miluji. Má atmosféru, Snape je tak nezvykle zlomený, až se nechce věřit, že je to on. A Remus v roli toho, kdo mu vrátí důstojnost a dá důvod žít. Prostě pohlazení po duši.”
Akkarra:
“Perfektní. Severus je naprosto IC a všechno je to... prostě perfektní. :)”
finde:
“vykreslení SS je úžasné”
Mandragora:
“Dojemná povídka jak se dva školní nepřátelé učí spolu žít a přežít.”
D.J. Orlovský:
“Prvek ochrnutí se mi moc líbí, je to široké pole působnosti pro pomoc, touhu a frustraci.”
bedrníka:
“Dojemná, krásně napsaná a dobře přeložená povídka o tom, jak Lupin pěčuje o ochrnutého Severuse.”