Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Sám na vode

  • Autor: MadLori
  • Překladatel: Evelyn Hoppusová (Holmesová)
  • Fandom: Sherlock BBC
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Sherlock Holmes/John Watson
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 2
  • Shrnutí: Překlad povídky Alone on the Water.Odkaz na druhou část: http://crownightmare.blog.cz/1205/sam-na-vode-ii || Český překlad: http: //johnlock-collective.blog.cz/1311/alone-on-the-water-pt-1 (Povídka má dvě části)
  • Klíčová slova: Johnlock, angst and character death

Hodnocení čtenářů:

Sectumsempra:
“Namet dobry, ale zpracovani trosku zdimacka na emoce.”
Akkarra:
“Co na to říct. Skvělý potenciál, který padá na zpracování. Není to špatné, to vůbec ne, ale mohlo to být o dost lepší.”
Mrmla:
“--”
Heredhether:
“Jauvajs, znovu ta agónie, a to jsem to už znovu číst nechtěla! Ale byla jsem zvědavá, jak to na mě bude působit v překladu. Pravda, překlad tomu v mých očích ubral na kvalitě i síle, a po letech od přečtení originálu mi to místy připadá přehnaně melodramatické a zbytečně moc to s tou tragédií tlačí na pilu. Ale povídka je to krásná a v Johnlock FF významná (protože je profláklá) - i proto mě docela mrzí, že se jí nedostalo kvalitnějšího překladu do ČJ. Slovenský překlad byl trošku kostrbatý, ale v místech, kde se jeho autorka (podle mého názoru) do děje víc vžila, šla kvalita nahoru. Nojo, je to asi na hlavu, ale vlastně Sherlockovi závidím.”
Benny:
“Slovenská verze upřednostněna pouze kvůli dřívějšímu vydání.Vlastně nevím, já se v těhle srdceryvných sklonech nenacházím.První část..no přetrpěná a líbil se mi až John a ne tak konečná scéna se Sherlockem.Ten jakýsi dodatek jak pokračuje život bez Sherlocka byl pro mě zbytečnost.3+”