Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Každá příchuť fazolek

  • Autor: Erin LaCroix
  • Překladatel: Sirina
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Lucius Malfoy, Brumbál, Draco
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: nezadáno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Lucius používá mnoholičný lektvar a předstírá, že je Draco. Zatímco je v Bradavicích se dozvídá, že Draco je zapletený s Harrym Potterem. Čím víc času ale Lucius tráví s Potterem, tím víc se do chlapce zamilovává. Co je Lucius schopný udělat, aby neztratil Harryho?
  • Klíčová slova: harrylu, znásilnění, mnoholičný lektvar

Hodnocení čtenářů:

Nissa:
“...”
kripolik:
“...”
ZJTrane:
“uvidím”
Adelaine:
“Tohle byla pro mě zajímavá povídka. Přestože bych měla výhrady k chování Brumbála a Harryho, tak mě autorka neskutečně zaujala vylíčením Luciuse. Líbí se mi, že se zde neotočí o 180 stupňů, že nezačne trpce litovat všech svých zlých činů, které kdy provedl, ale zůstane svým. A zůstane prospěchářským bastardem ochotným jít za svým i přes mrtvoly, neodkloní se od svých cílů, i přesto že se zamiloval. A co je ještě víc neobvyklé, že nechala Luciuse takového, přesto neudělala Harryho, ani jiné postavy zlými. Bonus navíc je to, že ve mně povídka dokázala vyvolat ten pocit, kdy hlavní postavy zároveň nesnášíte a zároveň jí nepřejete nic zlého... A to já si velmi užívám. Hodnocení možná spíš subjektivní, ale zařazuji si ji rozhodně k těm povedenějším harrylu. (Přečten originál, překlad je úplně na začátku.)”