Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Spoils of War

  • Autor: Limmet
  • Fandom: Avengers
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Loki, Tony Stark
  • Rating: M
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 23
  • Shrnutí: Loki wins the battle of New York and claims Tony as spoils of war. It is not particularly fun for Tony.
  • Klíčová slova: AU, angst, drama

Hodnocení čtenářů:

Lanevra:
“Autorka "Poetic Justice", což je Frostiron dílo, které myslím celkem těžko překonat, alespoň ve svém subžánru. Když jsem to začala číst, tak jsem očekávala hodně, bohužel moje očekávání nebylo ani z poloviny naplněno. Prostě si s tím autorka nedala stejně práce, jako s "Poetic Justice" a je to na tom bolestně vidět. Konec je sice neotřelí, ale svým způsobem celkem stupidní, nejspíš tím, jak je koncipovaná celá ta povídka. Prostě dodělaně nedodělaná, podvědomě, jako kdyby v ní chyběli obrovské kusy textu. Možná chtěla koncem napravit sladkost "Poetic Justice", který nás v posledních třiceti kapitolách zaplaví, já to chápu, ale, pokud takhle, tak raději nijak.”
Danae:
“Realistická a výtečně napsaná povídka pracující s motivem "co by se stalo, kdyby bitvu o New York vyhrál Loki". Je to v zásadě komorní drama pro dvě osoby, s výbornou psychologickou kresbou, nečekanými zvraty a výjimečným koncem. Nemohla jsem od toho odtrhnout.”