Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Splněný sen

  • Autor: Gleti
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP/AW
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Arthur Weasley si splnil zakázaný sen
  • Klíčová slova: sex s nezletilým

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Harry se chová až moc dětsky, ale Artur je vystižený uvěřitelně. A to závěrečné vymazání paměti, hmm - ovšemže se kouzelník nemusí spoléhat na nějaké "bude to naše tajemství", ale navíc je to možná pro oběť milosrdnější.”
Slythoryn:
“Tak na tohle bych nikdy nepomyslela. Teď už mohu vidět pana Weasleyho i v cela jiném světle, když on má doma tolik chlapečků a tak šikovně umí kouzlo na zapomnění... Na tuhle povídku se sice nehodí obligátní "moc pěkné, někdy se k tomu s radostí vrátím", má to švih.”
KalamityJane:
“Ano, jen pro otrlé. Šokující, provokující, zvláštní, emoce vzbuzující. Vracet se k tomu nebudu, ale trojka je málo.”
Adelaine:
“Souhlasím s tím, že je tu Harry příliš infantilní, ale co se mě týče, je to nástrojem pro dosažení cíle, a to se podařilo. Tudíž jsem ochotná zrovna toto odpustit, neboť se mi na té povídce 'líbí' hodně věcí.”
ZJTrane:
“Brr, na toto len tak nezabudnem.”
belldandy:
“3/4. Ano, je to humus. Slabším povahám rozhodně nedoporučuji. Mě to rozhodně šokovalo. :) A stále platí, že já jsem ráda šokovaná. // Nicméně je jedna věc, která mi tam vážně hodně vadí. Možná to byla z hlediska příběhu nutnost a taky nevím, kdy se to má odehrávat, ale Harry se tu na můj vkus chová moc infantilně - nebo přesněji naivně a dětsky. Takový, jaký je tady, se mně nejevil ani ve svých jedenácti letech, kdy vstoupil v kánonu na scénu. // Ve výsledku je tu Arthur jiný... I když u něj mi to připadá v pořádku, jako součást záměru. A Harry je jiný ... a nemůžu si pomoct, u něj mi to vadí. :( Takže o kanonických charakterech bych tentokrát nemluvila, ale mělo to své "hnusné" kouzlo. :)”
Akkarra:
“Tak tohle byl humus. Ale předpokládám, že to bylo účelem, takže palec nahoru.”
Seti:
“Harryho má každý rád!”
Lanevra:
“Nešokovalo. Ale co mě kdy skutečně šokovalo? To, že je svět ohavné místo dávno už vím, zobrazení žádného aspektu tohoto světa nemůže být víc šokující, než on samotný. // Tímto se omlouvám gleti, já jsem zaprvé, odchovanec Fantasmagorie a skupiny čtenářů a autorů kolem, a zadruhé člověk, kterého se málo co dotkne, takže vzhledem k tak "nadšeným" komentářům snižuji hodnocení. Něco takového by v zahraniční vyfasovalo PG-13+ a zapadlo do týdne. To je ale problém, myslím moderní ff scény, že si naši čtenáři autoři nedovedou představit, co je skutečně... hmm... ostré.”
jesssnape:
“...”
shadow:
“Ano, napsané je to dobře. Jinak je mi z toho smutno i zuřím zárověň.”
Benny:
“Gleti mi to poslala včera.Nehledě na to,že vím co za tím je a asi se na Arthura díváme stejně.Oni přesně takoví ňoumové jsou občas největší hovada.A je dost opomíjený.”
finde:
“dobře napsané, ale jen pro opravdu otrlé povahy.”