Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Pohlavek

  • Autor: Brokolice
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Otočil se celý svět k Harrymu zády, nebo se Harry otočil zády k němu?
  • Klíčová slova: Snarry, nedobrovolný sex

Hodnocení čtenářů:

ZJTrane:
“Určite je to dielo ku ktorému sa nechcem vrátiť pretože dýcha beznádejou a smútkom, ale je výborne napísané. Také na ktoré sa nezabúda.”
Amarilli:
“Ja by som povedala, že to v sebe tú pomyselnú štipku originality malo. Určite je to silné. Krátke, ale silné. Zapamätateľné. Neviem, či sa k tomu ešte niekedy vrátim, ale... myslieť na to nejakú dobu iste budem... 4, 5”
Lucie:
“Dobré to je”
Desire:
“Mě se to líbilo. Konec byl skvělý a hezky se to četlo. Také depresivní ale zajímavý nápad.”
Lanevra:
“Dobře napsané, ano, ale... číst opět povídku na téma "Zavřeme Pottera a Snape do jednoho baráku a počkáme, co to udělá" mě k nadšenému skákání nedonutí. V Potterovi asi už nejde napsat nic originálního.”
pajka:
“Po delší době něco originálnějšího. Jo, je to depresivní, ale přesto (nebo právě proto ?) mě to opravdu zaujalo. Určitě si přečtu i další povídky této autorky. Já si to řadím ke svým top, zvláště, pokud je to skutečně autorčina prvotina.”
Anonymka SS:
“Velmi dobře napsané. Sice depresivní, což moc nemusím, ale jinak fakt dobrá povídka. Rozhodně se těším na další povídky od této autorky ;-)”
Mrmla:
“..”
Akkarra:
“Ano, tohle ano. Jen přemýšlím, který z nich je větší blázen.”
jesssnape:
“taková slabší trojka...”
KalamityJane:
“Můj šálek to byl :-)”
shadow:
“Můj šálek to nebyl, ale když jsi vybavím, čím nás v poslední době zásobuje jiná autorka (Anonymka SS, po prvním zážitku mi stačí číst si jen popisky na DS), tak pod 3 jít nechci. Jen doufám, že se Brokolice nebude jen vypisovat z depky a napíše i něco veselejšího.”
Benny:
“Jedna z mála českých snarry, které mě zaujala.Harry jako vězeň.Jen oni dva a šplouchá jim z toho na maják..povedená povídka, neříkám, že zcela dokonalá, ale téma a zpracování je na první vlaštovku autorky, víc než povedená.”