Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Sentenced

  • Autor: SarahKnight
  • Fandom: Sherlock BBC
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Sherlock Holmes, John Watson, Mary Watson, Jim Moriarty, Greg Lestrade
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 30
  • Shrnutí: Virtual series 4 opener. Sherlock's in prison being targeted by a murderer, John's married to a pregnant assassin and Moriarty's back.
  • Klíčová slova: Johnlock, po 3. sérii, vězení

Hodnocení čtenářů:

Heredhether:
“Situace, kdy Sherlock ve vězení pyká za vraždu Magnussena a John se mezitím na svobodě potýká s navrátivším se Moriartym, mi přišla jako velmi zajímavá zápletka. Nesmí samozřejmě chybět bouře citů, když si v odloučení naši hrdinové začínají uvědomovat, jak moc jeden pro druhého znamenají. Povídka se mohla ponořit trochu hlouběji a příběh mohl být rozvinutější, historek z vězeňského života bych uvítala víc a do větších detailů. Inspirace Orange is the New Black je patrná, a tak je docela škoda, že nás autorka světem za mřížemi neprovedla volnějším tempem a neseznámila nás třeba i s osudy jeho dalších obyvatel. I tak se mi ale povídka líbila a byla zatím jedinou prison-lock ff, co jsem četla, a tak jí dám za 4, dokud neobjevím nějakou lepší. Sherlockův plán útěku byl přece jen pěkně chytrý a Johnovo soukromé vyšetřování napínavé, jejich city hezky popsané a bylo tu pár moc krásných scén, které bych jednou ráda viděla v seriálu.”