Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Vogue - 300

  • Autor: Luminosity Deville
  • Fandom: 300: Bitva u Thermopyl
  • Jazyk: fanvid
  • Postavy: nedůležité, ale v zásadě král Leonidas a spol.
  • Rating: 15 +
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Spousta chlapských těl v bojových situacích.
  • Klíčová slova: fanvid

Hodnocení čtenářů:

Sargo:
“Perfektní! :-)”
Akkarra:
“Nebýt toho všeničícího krutosongu, tak by se mi to opravdu líbilo. :(”
Benny:
“Uvažovala jsem nad tím.A belldandy vše co mě napadlo již napsala.S tím, že ty efekty alá komics a Madonna mě pouze iritují a nenacházím v tom cokoli pro mě pozitivního.Bitvu u Thermopyl jsem neviděla, i když doma ho máme.Ale když se odprostím od předlohy a budu to brát jako umělecký počin, i tak mi to nic neřeklo.”
kami:
“Rozumiem komentáru belldandy, ale osobne ma fanvid nijako neoslovil a pravdepodobne naňho veľmi rýchlo zabudnem.”
belldandy:
“Můj vztah k tomuto fanvidu prochází už třetím dnem hlubokou proměnou. Když jsem ho viděla poprvé, říkala jsem si, že to je ukázka formalistického exhbicionismu, která se zcela míjí s mým vkusem a že nechápu, co na tom ti lidi z New York Magazine, kteří to ohodnotili jako nejlepší fanvid roku 2008, viděli. Oceňuji sice ono přeměňování jednotného obrazu na políčka, které skvěle odkazuje ke komiksovému původu tohoto příběhu . Ve způsobu, jak s nimi Luminosity pracuje, se vystřídá hned několik klasických komiksových postupů (dělený i navazují obraz, protipohled či prosté klipové znásobení obrazu). Je to něco zcela jistě pohybujícího mimo běžnou fanvidovou estetiku, ale to je tak všechno. Nicméně, čím víc o tom klipu uvažuji, tím víc se ta formalistická exhibice líbí. Zajimavé na tom je, že samotný film a Madonina píseň jako taková mě docela iritují. Jejich spojení mě však najednou baví. Tenhle klip dle mého tématizuje patetický estetismus filmu 300 a Millerův šovinismus a obrací je naruby. Drsní tvrďáci se pro divácké potěšení vystavují jako nějaké modelky na molu. Ta záplava oblin, svalů a šlah slouží ke zcela zřejmé fetišizace lidského (a tím myslím zejména mužského) těla. A mě to dává návod, jakým jediným způsobem se lze na film 300 dívat a užít si ho (namísto pouhého lamentování nad jeho absurditou).”