Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Na sever

  • Autor: kailin
  • Překladatel: tiberia
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus, hermiona
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 19
  • Shrnutí: Patnáct let po Voldemortově porážce Snape konečně našel mír. Neočekávaný a nevítaný příchod člověka z jeho minulosti je pro něj ostrou připomínkou, že ne všichni měli takové štěstí....
  • Klíčová slova: snamione

Hodnocení čtenářů:

lymmet:
“...”
Sargo:
“Líbilo moc. Velmi mile milé :-)”
luciana:
“Je to povídka s pokojnejším priebehom deja. Možno na taký oddych, relax alebo na zamyslenie sa. Príjemná postupná zmena citov, ktorá dáva logiku a je konečne aj uveriteľná za daného obdobia. Čítala som ju už dávnejšie ale patrí medzi moje obľúbené.”
Ammorrek:
“Moc krásné dílko když člověk hledá klid :-) myslím, že se k tomu určitě vrátím....... osobně mi tam chybělo trochu napětí, které nutí přečíst další kapitolu a zhltnout povídku jedním šupem, ale prostředí to vyrovnává :-)”
Lucie:
“Příjemně plynoucí klidná povídka. Nečekejte žádné velké zvraty, hlavní hrdinové jsou už starší a rozumní... Perfektní překlad.”
Amarilli:
“Ono sa to sice nezda, ale to svoju hlvku. Na jednej strane je to, co ludia ocakavaju a druhej strane je to, ako vytriet s osudom podlahu. Velmi sa mi to pacilo. Jedinou chybou bol OOC Severus, ale v konecnom dosledku to vzhladom na okolnosti deja ani nejake galeje nerobilo. Za mna ANO!!! :) Konecne nieco, pri com som mohla trcat do tretej rana a vobec sa necitit previnilo :-)”
GwenLoguir:
“milé, jednoduché”