Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Stínohra

  • Autor: medúsa neplave
  • Fandom: Merlin
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Merlin, Arthur, Eliáš
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 19
  • Shrnutí: Přípravy hodokvasu jsou v plném proudu — Kamelot vítá váženého hosta. Brzy se však ukáže, že záměry Eliáše z Daenwoodu sahají daleko za hranice diplomatických jednání. Svoji pozornost obrátí k Merlinovi, kterého si přivlastní coby svoji "osobní společnost"... AU, neboť se časově řadí mezi 4. a 5. sérii.
  • Klíčová slova: Merthur, Non-Con, Hurt/Comfort

Hodnocení čtenářů:

Mariella:
“...”
belldandy:
“O Stínohře jako takové nemohu říct nic, poněvadž tenhle fandom prostě neznám. Šance, že si ji někdy přečtu je proto jen minimální. :( Nicméně chci říci něco o samotné Medúse. Nevím, jestli právě teď nezrazuji důvěru ve mě vloženou, když prozradím, že jsem měla možnost si přečíst kus její neuveřejněné slashové FF z fandomu BBC Sherlock. A pro mě to byl nejlepší a nejsmysluplnější český kousek, jaký jsem na tento fandom četla. Na základě této skutečnosti si dovoluji Medúsu jako autorku doporučit.”
KalamityJane:
“Podle autorky prvotina, která nemá valné naděje na smysluplnost. Já si dovolím nesouhlasit a dolním, že je to jedna z mála Merlin FF, která mě přesvědčila ke druhé, třetí, čtvrté i páté kapitole :-) //belldandy, o Stínohře jsem se dozvěděla z DS, takže tam medúsa asi přidává :-)”