Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Dialogy Johna a Sherlocka

  • Autor: cwb
  • Překladatel: Baru
  • Fandom: Sherlock BBC
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Sherlock Holmes/John Watson a další
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 4
  • Shrnutí: Co může John udělat, když mu Sherlock oznámí, že mají milostný vztah?Jedině mu pomoct a trpělivě vysvětlit, jak to vlastně funguje...|| HESLO: DJAS
  • Klíčová slova: Dialogová povídka, Johnlock

Hodnocení čtenářů:

Akae21:
“...”
ygritte:
“Všem doporučuji přečíst si jen první kapitolu a dál nepokračovat. Myslím to naprosto vážně.”
kami:
“Autorka asi nevie nič o asexualite (ktorá sa na Sherlocka veľmi hodí.) Čítala som a hodnotila len prvú časť (na popud z komentárov).”
Velká_koule_chaosu:
“Chvílemi super, chvílemi strašný patos, ale pořád se to četlo dobře a prostě... je to johnlock!! :D”
Alisenka666:
“Zní to zajímavě.”
mariaa:
“3-4”
Lanevra:
“Přečetla jsem si originál. Začalo to slibně, na pět bodů. Pokračovala kolísavě na tři body. Skončilo zvracením karamelu možná tak na jeden bod. // Proč? Proč...? Protože, tak je to vždycky. Začne to slibně a zábavně a skončí hrozně, kdyby existovala jenom první část, je to geniální dílo a dala bych pětku, jenže autoři nevědí kdy skončit.”
Sargo:
“Boží :-D :-D /// Dočteno. Méně boží. Co se dá dělat... :-)”
Akkarra:
“Proč? Řekněte mi někdo proč? Přitom to tak pěkně začalo. Jenže pak se ze Sherlocka Holmese stalo... No, já vlastně ani nevím, jak to pojmenovat. :(”
Mrmla:
“--”
Mariella:
“3 - 4. Začalo to dobře, pak to trochu kleslo. Ale další vztah byl skvělý a sms zprávy dost bavily.”
Benny:
“Joj!Lidi, to je úžasné.Už jen první kapitola(zatím jen jediná)stačí a nemohla jsem.Tolik narážek, gagů a ty zamilovaná oslovení(těma se taky doma titulujeme :D) || *tříská hlavou do zdi*Proč?!?Ne, tohle je šílená škoda.S každou kapitolou se klukům penis tlačil dovnitř a stali ze z nich ženy.Škoda.”