Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Star Trek Continues E03 "Fairest of Them All"

  • Autor: StarTrekContinues
  • Fandom: StarTrek
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: mirror!Spock, mirror!Kirk, mirror!McCoy, mirror!Scott a další
  • Rating: Pro všechny
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: In the Mirror Universe, Spock faces a choice that determines the future of the Terran Empire. // V čele každé revoluce stál jediný muž s vizí. // V díle jsou přímo autory vložené anglické titulky (nejedná se o automatický YT přepis zvukové stopy), které si lze nechat přeložit do češtiny.
  • Klíčová slova: mirror univers, Star Trek, fanfilm, fanseriál

Hodnocení čtenářů:

belldandy:
“Epizoda těsně navazující na TOS epizodu "Zrcadlo, zrcadlo". Odpovídá na otázku: Co se stalo, když ten "náš" Kirk opustil zrcadlový vesmír. děj je v souladu s později (v Hlubokém vesmíru) se objevivšími údaji o dějinách zrcadlového vesmíru. V zásadě jde tedy o takový díl "zaplňující mezery". Proč mám dojem, že si všichni herci vždycky hrozně užívají své role v zrcadlovém vesmíru? Každý si prostě rád zahraje ničemu. kirk tady na to vypadá. :) Nu, když to sleduji, říkám si, že kdyby měl tenhle zrcadlový Spock k dispozici spolupracujícího Kirka, musela by nakonec ta vzpoura mít i dokonale úspěšný konec. Bohužel, tenhle Kirk není ten "pravý". :) Mojiné, to mi připomíná, že poslední věta, kterou Spock pronesl ke Kirkovi, byla skvělá. Říkám si, že kvůli ní to snad celé natočli. :) /// Mimo jiné, tady najdete vlastní stránky tohoto projektu - http://www.startrekcontinues.com/”
Lanevra:
“Když jsou tu dva předešlé díly, třetí prostě nesmí chybět, zvláště když je z mého milovaného Zrcadlového vesmíru. // Musím říct, že jsem jsem nakonec akceptovala Spocka, tak tady, když jsem ho viděla první, to bylo jako ze známého vtipu, když bůh viděl jedno nejmenované město a řekl: "Brrr... noo." :-D Ale nakonec jsem si i na to zvykla. Co se mi vyloženě nelíbilo byla poslední scéna, ta úplně poslední na můstku, který mi přišla... prostě se mi nelíbila ta uniforma, no. Každopádně to zážitek ze sledování nezkazilo a já netrpělivě čekám až, a jestli vůbec, natočí další díl.”