Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Star Trek Continues E02 "Lolani"

  • Autor: StarTrekContinues
  • Fandom: StarTrek
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Kirk, Spock, McCoy, Scott a ostatní
  • Rating: Pro všechny
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: A survivor from a distressed Tellarite vessel pulls Captain Kirk and his crew into a moral quandary over her sovereignty. // Na Tellaritské lodi je nalezena orionská otrokyně a celá posádka je mrtvá. Orionka Lolani má být navrácena svému původnímu majiteli, což kapitána Kirka staví před morální problém; má, byť Orionec, právo někoho vlastnit? // V díle jsou přímo autory vložené anglické titulky (nejedná se o automatický YT přepis zvukové stopy), které si lze nechat přeložit do češtiny.
  • Klíčová slova: star trek, fanfilm, fanseriál

Hodnocení čtenářů:

belldandy:
“Tato epizoda navazuje (sice nikoli těsně, přesto myslím dosti zjevně) na ENT epizodu "Pouto" (Chvíli mi trvalo než mi došlo, že to vážně nebylo v klasické TOSce, kde jsem to viděla.:)) . Bylo-li pointou příběhu z Enterprise, že orionskou společnost ovládají ve skutečnosti skrytě ženy, pak zde je nahlížen příběh z druhé strany. A mohu dodat,že se mi tem druhý náhled na orionskou společnost zdá velmi uvěřitelný. Zákulisně moc uplatňují zejména ti, kteří k ní nemají přímý přístup. Jen tak trochu nechápu, proč je v tomto seriálu nutná Doktorka MacKennah? Drží-li se ve všem ostatním tvůrci tak vzorně kánonu, proč považovali za nutné vložit do příběhu novou originální postavu? Zřejmě to bude projev ženské emancipace. Doufám, že tvůrci natočí další díly (Podtrhuji, že a v to opravdu moc doufám. :) ) a ukáží mi, k čemu jim je potřebná. Chci věřit, že to nebude jen další flirtování s Kirkem.”
Lanevra:
“Co říct? Prostě je to Star Trek. Takhle to má vypadat, takhle to má znít, o tomhle to celé je a žádné zatracené půlhodinové vesmírné výbuchy v HD kvalitě to jednoduše nevyváží, ani kdyby se celý Hollywood stavěl na hlavu. Po druhém díle už jsem si zvykla i na doktora McCoye a nemohu se dočkat dílu třetího, který se odehrává v Zrcadlovém vesmíru. // Já bych doktorku ještě z MS neobviňovala. Sice obavu že jí bude chápu, ale zatím není její role natolik významná pro děj a pořád hraje hlavní roli Kirk, dokud to tak bude, nevadí mi.”