Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Tajná vášeň

  • Autor: gleti
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: ST/??
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: každý má své koníčky, i Sybilla
  • Klíčová slova: drabble na zadané téma

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Roztomilé. :-) Představuju si, že je to tvorba Pinceové, kterou jí půjčila. (Trelawneyová jí na oplátku dá svůj ficlet Levandule/Parvati, prostě taková hogwarts circuit library :-D)”
Mrmla:
“Pěkné”
Mariella:
“Pěkné, úsměvné. :) (3 - 4)”
jesssnape:
“=D”
Lanevra:
“Nerada to říkám, ale už jsem to četla tolikrát - ne konkrétně tuto povídku, ale toto téma - že už mi to záchvat smíchu nezpůsobí. Leda menší úsměv.”
kami:
“Uvazujem, ci by to malo na mna rovnaky ucinok, keby bol humor namiereny v inu stranu, pretoze ten prave autorke kvitujem. Kratke, ale prijemne. :)”
belldandy:
“Dobře, teď už je to jasné: Miluju fandom AU. :) Čím to? Asi se v tom prostě vidím, asi se líbí být promítnutá do příběhu. Zaujatých pět. :) Jo, jo, já bych to od Sybily klidně čekala. Sybilo, napiš mi, popovídáme si. :)”
Benny:
“Reakce?Neřízený výbuch smíchu..Ne, opravdu, přiznejme si to.Která z nás není vlastně Sybilou? :-D”
KalamityJane:
“Občas si tak říkám, že hodnotit drabbles stejnou škálou jako dlouhé povídky je hrozně nespravedlivé. Každopádně jako drabble na dané téma tohle funguje skvěle”
Akkarra:
“:D Umím si představit, že by to tak mohlo opravdu být.”
finde:
“Tak zrovna tohle bych od Trelawneyové nečekala”