Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Co žere Gellerta G.

  • Autor: Kasp
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Albus Brumbál, Gellert Grindelwald
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 2
  • Shrnutí: ...
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Amarilli:
“Nie je to moj styl, hrozny opis na zaciatku vo mne evokuje Dom v strani, ktory neznasam a celkovo nemam rada ani tento par. Az budem mat cas a naladu, mozno si k tomu sadnem a zmysluplnejsie to ohodnotim....”
ZJTrane:
“Mne sa páčilo. Len som čakala trochu viac o Gelertovi. Rada by som vedela odkiaľ prišiel, a prečo bol taký bez emócií a bez citu. Chcelo by to ešte nejaký prológ možno.”
Akkarra:
“Ne, ten styl se mi prostě nelíbí.”
Benny:
“Četla jsem to asi ve tři ráno a potřebovala jsem odstup.Prvně.Nemám ráda nebo ještě lépe nevyhledávám Albuse a Gellert jako jinochy.Nebaví mě to.Nic mě nepřekvapilo a sloh se nese na podivné vzhletné vlně-což berte jako můj globální pohled na párování.K výtkám.Nebudu obviňovat autora z hrubek, buď za to mohou mé oči nebo neznalost gramatiky a NEBO! je mi to u sedinky ;-) Psát a popisovat si mladíky může také každý dle libosti.Co vadilo mě?Vlastně nic(až na tu micinku, ta být dušena, vyhýbá se mučiteli do konce svých dnů)Albus mi přijde vždy jako telátko u Gellerta..takže mi to nový pohled nepřineslo a možná vděčnější čtenář to docení více.Průměr.”
Salome:
“Hm... autor má chuť psát a má i fantazii. Teď jen si něco zjistit o řemeslu a vyhnout se perlám jako jsou ty hrubky v přímé řeči nebo přehršel světlovlasých a jinovlasých chlapců. (Ono je k vytříbení jazykového stylu i formy nutné číst občas taky něco jiného než fanfiction.) K obsahu... líbí se mi určitá snovost, vcelku mi sedí i Gellert - drobnost s kočkou ho dost vystihuje (i když méně kočky), nevěřím ale autorovi Albuse. Tohle je samozřejmě čistě subjektivní.”
RidiPotty:
“...”