Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Tvůj celý svět

  • Autor: verityburns
  • Překladatel: Katy
  • Fandom: Sherlock BBC
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Sherlock Holmes/John Watson
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2014-09-10
  • Počet kapitol: 21
  • Shrnutí: Události po The Great Game zanechaly Sherlocka zcela odkazaného na jeho nejlepšího přítele a kolegu.Ale John Watson má své vlastní tajemství..||Heslo:TCS
  • Klíčová slova: Johnlock, slepota

Hodnocení čtenářů:

Sandorel:
“Povídka, kterou jsem četl rovnou dvakrát. Úžasně procítěná a plná nečekaných prozření. Citlivě podaná a přesto uvěřitelně. Johna je mi na jednu stranu líto, protože se musí dost hlídat, i když by Sherlock chtěl všechno ideálně hned. Pár míst mě i pobavilo (ne, Johne, tvoje sperma mi zázračně nevyléčilo slepotu) a celá ta myšlenka je prostě bezvadně podaná a nemalou zásluhu na to má úžasný překlad. Tohle je jedna z mých guilty pleasure, takže jasná pětka.”
Velká_koule_chaosu:
“Rozhodně zajímavé téma k sepsání, ale já tedy čekala trochu něco jiného a celkově mě povídka spíše zklamala. Bohužel.”
Cora:
“Pěkná romance. Hlavní zápletka je sice prostá, ale má opravdu ohromný potenciál; těch možností…! A kdyby to Sherlock a John měli mezi sebou trochu jinak, měla by na mě povídka ten pravý ořechový vliv. Tuším, že už jsem s tím nastavením vzájemných vztahů otravná, ale nemůžu si pomoct – ten jejich mi nejvíce sedí v o level temnější rovině (nějací ti vnitřní běsi nemůžou být nikdy na škodu :-)), s neprvoplánovým, spíše živočišným prvním sexem. Myslím, že Tvůj celý svět je dobrá povídka. A taky je o fous přízemnější, roztahanější a nezáživnější, než bych si bývala přála. Jednoduchý, nesvižný děj všechnu tu „ženskou“ atmosféru opatrných pokroků ještě zesiluje, stejně jako na můj vkus vleklé objasňování a pitvání emocí. Není to špatně, jen je to nepříliš oslovující pro mě.”
mariaa:
“...”
Mrmla:
“--”
KalamityJane:
“...”
shadow:
“-”
Akkarra:
“Upřímně řečeno mě to docela zklamalo. Jsem ve 12. kapitole a už mě to nebaví. Ani nevím proč. Možná proto, že už mě otravuje to Johnovo dokola omílané: "Sherlocku, musíš si být absolutně jistý." Možná je to tím, že mi přijde, že John tady tak úplně není John... Já fakt nevím, ale výsledkem je, že to balím.”
Benny:
“Chtěla jsem počkat, až bude dopřeloženo, ale jsem z toho nadšená.Nedivím se, že si holky na překlad oblíbily verityburns.John je tady rozkošný, Sherlock je slepý, přesto mu konečně něco trklo.Moriarty se taky začíná projevovat..”