Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Horizont události

  • Autor: D.J. Orlovský
  • Fandom: Horizont události
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: D.J./ Samuel James Miller
  • Rating: neuveden
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 3
  • Shrnutí: Když lidstvo vyplulo na moře, byla potřeba pobřežní stráž. Teď když vyrazilo do vesmíru, jsou potřeba záchranáři. Ale i nejlepší z nejlepších se někdy dostanou do úzkých, obzvláště když si někdo zahrává s fyzikálními zákony.
  • Klíčová slova: sci-fi, romantika, horor

Hodnocení čtenářů:

kratula84:
“Tahle verze je pro měmnohem zajímavější než vlastní film.”
Areboria:
“.”
willow:
“moje absolutně top povídka mimo HP fandom *****”
Mrmla:
“---”
Benny:
“První kapitola navazuje lehce na D.J.Trauma.Upozornění pro čistokrevné slashařky;hetero sex.Fuj, ale přežila jsem to(chápejte nerada si čtu o het sexu, když není prováděn na mně;D)Druhá kapitola byla místy nudná, nechutná(pro mně chutná-krev, vnitřnosti a halušky)ale místy jsem se nemohla odtrhnout.Nakonec poslední kapitola, střídavě jsme se dostávali/y k happyendu.Klidně by to mohla být samostatná povídka, jak napsala Akkarra.Ohledně známkování 4+, k dokonalosti tam bylo moc zádrhelů.”
Akkarra:
“Tak tady už nejsem tak nadšená, jako u předchozího dílu. Nelíbí se mi, že je tady doktor Weir už od první chvíle prezentován téměř jako psychopat. A poslední kapitola mi také připadala poněkud nadbytečná. Osobně bych ji uvítala spíš jako samostatné pokračování. Tahle povídka mi prostě tak úplně nesedla.”
bedrníka:
“Napínavý přepis a vylepšení filmové předlohy - vylepšení za á tím, že D. J. šuká s Millerem a za bé tím, že ani jeden neumře.”