Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Pánem času po česku

  • Autor: MAKYOREL
  • Fandom: Doctor Who
  • Jazyk: fanvid
  • Postavy:
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Vyjádření autorky Inspirováno videem \\\"Wholock Song Parody - Sherlock and Doctor Who BBC\\\", aneb jak lehkého Whoviana a Sherlocked girl napadlo zkusit to i po česku, když ten dabing máme a nabídka vhodných písní též stojí za to. Hecla jsem se a skončilo to celým víkendem práce a touhle šíleností.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Areboria:
“..”
Lady Aludnev:
“:)”
Mariella:
“Já ten dabing u Doctora vážně nemusím. Je ale pravda, že s českými písničkami je to nutné, a tak něco protrpíme, že ano. Sestříhané je to skvělé (ale jako u všech podobných videí nechápu ten měnič se šumem...), písničky to taky úžasně doplňují. (A doufám, že tam Doctor/Master nevidím jediná. :D)”
Akkarra:
“Perfekt... :D Budu si ten seriál muset stáhnout. :)”
Heredhether:
“Nevím pořádně proč, ale "válka u starýho Růžičky" mě rozchichotala jako malou Jarunu, stejně jako představa Doktora, jak honí Jožina a "BUCH" :D A jsem hrozně ráda, že ten trapnej song "Jede jede mašinka" si teď budu spojovat s Tardis.”
belldandy:
“3/4 Tohle autročino vyjádření \\\"Není to dokonalé, ale od toho tu nejsme. Když to vykouzlí i malý úsměv na vaší tváři, mise je splněna...\\\" mě vede k tomuto vyjádření: Pokud jde o mne \\\"mise splněna\\\". :)”