Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Rok v Zakázaném lese

  • Autor: Regi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Obyvatelé zakázaného lesa
  • Rating: přístupné
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Čtyři roční období v Zakázaném lese
  • Klíčová slova: drabble , poezie

Hodnocení čtenářů:

belldandy:
“Nu, kdybych třeba vycházela z premisy, že poezie tvoří obrazy, které znamenají něco jiného než to, co přímo říkají, tak tohle by se do té definice asi nevešlo. Tahle báseň maluje takový idylický přírodní obraz obydlený mytologickými stvořeními jako z řeckých bájí. Po pravdě mi to strašlivě sugeruje srovnání s Entí písní od Tolkiena, kde byl ovšem navíc (mimo obraz sadu a lesa během jednoho roku) ten příběh hledajících se entů a entek. Přesto myslím, že tohle srovnání není zcela od věci, protože ani Tolikienova poezie není poezií ve výše jmenovaném smyslu. A dle mne v tomhle srovnání Regi nedopadá špatně. Po x-té mě mile překvapuje především tím, jak skvěle (na fanfikční autorku výrazně nadprůměrně) umí Regi zacházet se slovy. A napsat drabblík jako báseň mi připadá rozhodně jako zajímavý nápad. Regi si asi ráda zadává nějaké ty překážky. :)”
Adelaine:
“Není to špatné, ale mám na básně poněkud jiné nároky a tohle je pěkné, ale takové nic proti ničemu.”
Salome:
“Výborné. Jen bych to nenazývala drabble. Jednoduše báseň. Krásná báseň.”
Kardama:
“Drabble báseň jsem ještě nikdy nečetla. A je hodně dobrá.”