Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Půjdu s tebou

  • Autor: andie
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Sirius Black, Regulus Black
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Co cítí bratři Blackovy v noc, kdy se vidí naposledy?
  • Klíčová slova: Vánoce, deprese, počínající šílenství, preslash

Hodnocení čtenářů:

Akkarra:
“Pěkné. Sirius je vážně kus vola.”
Adelaine:
“Autorka v žánrech vysloveně napsáno preslash má, takže já bych ji rozhodně taky respektovala. Navíc ke konci ty myšlenky tomu definitivně napovídají. K povídce: Nepřipadá mi špatně napsaná, možná chvilkama lehce zmatená, jen mě nedokázala vtáhnout do děje ani do postav a prožít to.”
KalamityJane:
“hezké, mám pro bratry slabost :) EDIT: je mi celkem jedno, jestli je to preslash nebo ne, ale když to má autorka v popisku žánru, tak bych to respektovala...”
Benny:
“Protokol opraven.Je to totiž preslash, jak avizuje autorka.Opravdu slaboučký preslash z Regulusovy strany.A Sirius je blbec:)|| Budu respektovat přání zadavatelky.Přesto sama autorka má tuhle ff označenou za preslash.Tudíž si to lze vyložit jako slash či nikoli.”
ZJTrane:
“Škoda, že si to Regulus neuvedomil skôr, kým bol ešte čas, pre oboch :(”
Kardama:
“Moc toho tady na deníku přečteného nemám, tak není srovnání, ale víc jak 3 nedám.”
Salome:
“Kraťoučká pocitovka psaná poměrně pěkným, byť lehce patetickým jazykem. Hrubek je tolerovatelné množství - i když ta v upoutávce... (tuším, že podle pravidel těch stránek v upoutávce nesmí být žádná). O děj zde nejde, cílem je zachyitit pocity Siriuse a Reguluse (jejich POV se vcelku chaoticky střídá) v jeden vánoční den a myslím, že její rekonstrukce je možná. Alespoň já jsem jí uvěřila. Je to samozřejmě jen črta, vzhledem k rozsahu to možné jinak nebylo. Ocenit lze také, že se autorka vyhnula jakékoli přeslazenosti. A jako správné vlastence se mi samozřejmě líbí, že Blackovi, pardon, Blackovy, dodržují české, a nikoli ty hloupé anglické vánoční zvyky. (Kdo to kdy viděl slavit Vánoce až na Štěpána.) Slušný průměr.//A teď ještě přemýšlím, jestli jsem nebyla moc kritická - mně se to líbilo, jen mám pocit, že je dobré upozornit na chyby, aby se měl autor možnost zlepšovat. Opravdu se snažím o objektivitu.”