Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Dohoda se Zmijozelem

  • Autor: Fenri
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 15
  • Shrnutí: Podívejme se, jak velký je Snape parchant. Blog byl zaheslovaný, přístupná už je jen archivní verze úvodní stránky: https://web.archive.org/web/20200822070842/http://silver-snitch.blog.cz/pro-dospele
  • Klíčová slova: svatba

Hodnocení čtenářů:

Fleur Tera:
“fajn oddychovka, hoci pomerne krátka a rýchla.. logika mierne schádza v niektorých prípadoch”
Cora:
“-”
Extasy:
“Začalo to tak slibně a pak to bylo najednou tak uspěchané... Extrémně psychopatická Ginny mi vadila. Asi jako moc milý Snape v jiných povídkách. Harry se spíš vezl, nebo sebou nechal manipulovat, já fakt nevím. U posledních kapitol jsem došla k závěru, že se nejspíš jedná o parodii a tak to asi budu brát, pokud se k tomu ještě někdy vrátím. Autorovi se nedá upřít pěkný styl psaní, který bohužel trochu kazí ta... gramatika.”
jesssnape:
“2-3”
lia:
“Harry si na Severuse zvykl nějak moc rychle. Dostt uspěchaná povídka”
Benny:
“Díky za připomenutí.Povídka není zlá, jistě milionkrát opakovaný sňatek.Severus jako manipulativní parchant mi sedl, jak zde bylo řečeno;do 13té kapitoly bych dala i 4, jenže poslední dvě kapitoly to autor zbytečně šrouboval do radoby pomsty zrhzené (ne)milenky.Tudíž vůbec ne, špatná trojka.”
Mrmla:
“...”
Adelaine:
“Mně se tahle povídka navzdory všemu prostě líbí. Šílená Ginny je sice trochu moc a má to mouchy, ale zase se mi líbí přímočarej přístup a nic prostě neřešit. 4 už je na ni moc, ale s radostí dávám 3”
delatrix:
“zatím mi to nepřipadá nic moc, takovéhle vynucené svazky jsou hrozné”
Gartepka:
“:)”
mariaa:
“x”
belldandy:
“Zápletka: Nucený svazek po x-té... Postavy nejsou ani zas tak moc OOC, jako skoro bez psychologie (Na to by měla být speciální zkratka, co třeba NC - no character :) ), což mi nějak brání nahlížet na to jako na angst. Když na to budu nahlížet jako na crack, tak tam zas bylo málo vtipných momentů a bylo to málo bláznivé. Něco mezi, místy i docela zábavné. A četlo se to dost lehce ... Nejlepší je to od 4 do 13 kapitoly (u těch bych asi dokázala jít s hodnocení výš.) Konec je nehodnověrný. // Jo, to co se tady děje s Ginny, považuji za typickou pomstu snarry fanynek za kanonický konec. Tohle už bylo ovšem trochu nadmíru. :)”
Velká_koule_chaosu:
“Začalo to jako krásná povídka, co mě opravdu zaujala a četla jsem jí s chutí, ale dál? No konec byl děsnej. A nejde ho brát ani s humorem. Tady někdo ten konec opravdu nezvládl. A to jsem měla z té povídky tak dobrý pocit. :( No nic... 2* aspoň za slibný začátek a vztah H. a S. se mi také celkem líbil. Ale rozhodně tuhle frašku už číst víckrát nebudu. Zklamání !!!”
Sectumsempra:
“...”
sirina:
“Mám ráda Ferniho povídky a tato není výjimkou....vůbeec mi nedalily ooc postavy, myslím, že si to snape odbyl v prvních kapitolách :-)”
ZJTrane:
“V tejto poviedke sú všetci geniálne splachovací. Harry sa zamiluje do odporného Severusa. No ako zábava dobré, ale....”
finde:
“povídka má své mouchy, lae ráda se k ní vracím”
Akkarra:
“Severus je sice dost OOC, ale pořád je to ještě on. :) První 2 nebo 3 kapitoly mě nějak neoslovily, ale pak mě to celkem chytlo. Gramatika sice občas skutečně pokulhává, ale to mi až tak nevadí (i když chápu, že někoho to může dohánět k nepříčetnosti).”
zmije:
“Ke konci to postrádá už i zdravý rozum.”
Nade:
“Povídka na můj oblíbený pár. Sice se jedná o příběh s vynuceným manželským svazkem, jakých je spousta, ale mně se prostě líbí. Snape se chová trochu jinak, než je u něho běžné, ale zas tak moc ne.”
Mandragora:
“Zatím je SS dost OOC.”
Lilithka:
“Po první naprosto příšerné kapitole se začíná rýsovat vcelku dobrý a zábavný děj. Tak uvidíme, jak bude Fenri pokračovat... Když jsem dneska povídku dočetla, nemůžu se vzpamatovat ze šoku. Kde je gramatika? Autorka ji možná odhodila i s nadějným příběhem, který, i když ohraný, mohla zachránit. Ale toto... bohužel, dávám jedničku.”