Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Merlin and Arthur

  • Autor: perselus
  • Fandom: Merlin
  • Jazyk: fanart
  • Postavy: Arthur/Merlin
  • Rating: přístupné
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Fanart
  • Klíčová slova: Fanart, Merlin/Arthur

Hodnocení čtenářů:

belldandy:
“Je to moc pěkný fanart. Přesně takhle ty postavy prostě vypadají, včetně toho výrazu v těch Merlinových očích. Minimáně v páté sérii jsem ho tam viděla každou chvilku. :) Pět ale nedám, na to mi tam chybí nějaký ten bonus navíc, co by zrovna na mě osobně udělal mimořádný dojem. A navíc souhlasím s tím, že to jejich spojení v jeden celek působí maličko uměle.”
terkacarodejka:
“3/5”
Lanevra:
“Uši jako v seriálu Merlin nemá na žádném fanartu a přitom to je nejzajímavější a nejviditelnější rys na něm. :-D”
Salome:
“Obrázek je moc pěkný, taky se mi líbí, kolik lze vyjádřit náznaky. Ale proč se ti dva kovbojové jmenují Merlin a Arthur, mi uniká. Nesedí ostatně ani věk. Kdyby to byl obrázek ke Zkrocené hoře, bylo by to rozhodně reálnější. Anebo jen tak - a nechat to na fantazii díváka. Sama se kreslení nevěnuju, tak nebudu ani známkovat.”
Benny:
“Všechno je pěkné, chápu i tu pózu ve které oba stojí, ale jsou tam oba příliš nastrčení, jako by jste spojili/y dva fanarty do jednoho.”
Akkarra:
“Ale jo. :)”
KalamityJane:
“Myslím, že tu je pár fanoušků a tenhle fanart k Merlinovi mě zaujal víc než jiné, hlavně kvůli tomu výrazu v Merlinových očích.”