Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Život v rámci rámů

  • Autor: Regi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape a další
  • Rating: 12+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 15
  • Shrnutí: V Bradavicích je tolik magických obrazů a na nich tolik lidí. Jak asi žijí? A jaká mají tajemství? Co prožije Severus Snape o dovolené? Ilustrace KattyV
  • Klíčová slova: Bradavické portréty , drabble, fanart, po válce, Snape jako portrét

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“TBR”
bedrníka:
“Kouzelné počtení. Moc se mi líbilo, jak má Regi fungování života portrétů promyšlené. Severus, který učí OPČM z obrazu je geniální nápad. Vztahová linka by tam ani být nemusela, ale nakonec dává smysl a Severus si po smrti zaslouží odměnu. Bohatý obrazový doprovod od Katty je dostatečně rozostřený, abych překousla, že je na něm Rickman.”
kattyV:
“Pár povídek, ve kterých hrály magické obrazy jsem už četla. Ale většinou to byl pohled zvenku. Život v rámci rámů nám ukazuje, jak to ve světě obrazů funguje pohledem lidí, kteří v něm žijí. A z tohoto úhlu se - slovy Brumbála - jeví smrt jen jako další velké dobrodružství. Anebo možná jinak - pro někoho může být smrt první příležitostí opravdu žít.”
Akkarra:
“Hezké, ale nechává mě to naprosto chladnou a pro mě to mohlo být klidně i o kus kratší.”
Kardama:
“Dočetla jsem a je to super. Regi nic nepohnojila dokonce ani epilogem. Jenom je to krátké. Téma by si skoro zasloužilo pořádný rozsah, ne jenom těch 5000 slov.///Severus je tu fakt Severus a pritom je sympťák ale ne sladký.”
Lucie:
“...”
Keiko.kei:
“Moje oblíbené téma, snad si vyšetřím čas na přečtení...”
Salome:
“Originální námět, navíc výborně zpracovaný. Regi umí vtáhnout do prostředí tak, že děj nejen vidíte, ale i cítíte. Milé, čtivé, příjemné pohlazení na duši.”