Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Svrab

  • Autor: Danae
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Natalie Sarkozi, Severus Snape
  • Rating: pro všechny
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 4
  • Shrnutí: Slovy autorky - když se do Bradavic vracíte z pekla, ztrácí na děsivosti i profesor Snape... Velmi sentimentální čtyřkapitolová povídka o vděčnosti a síle mlčení.
  • Klíčová slova: Natalie, Snape, pasťák, vděčnost

Hodnocení čtenářů:

Salome:
“Danae opravdu umí psát, a u téhle povídky je potřeba to ocenit zvlášť proto, že jde o prvotinu. Našla myšlenku, dokázala ji zpracovat, aniž by se zdržovala zbytečnými odbočkami. Dílko působí velmi sevřeně, vybroušeně, ocěňuji i výbornou jazykovou úroveň. Přes to, že jde o miniaturu, podařilo se jí svou hrdinku skutečně charakterizovat, věřím jí. Nelogické, ale z hlediska autorského záměru pochopitelné, bylo jen to, že na konci jí nevymazali paměť - nemyslím si, že si mohli dovolit takové riziko, zvlášť když uvážíme, že jí bylo 14-15 let. Výhrady mám ještě k faktografii - nezdá se mi umístění do pasťáku dostatečně vysvětlené tím, že byla z rodiny přistěhovalců. Obě výhrady jsou tedy vůči tomu, že když autorka potřebuje změnit logiku postav či světa pro logiku svého příběhu, klidně to udělá. Takže: námět 4, struktura - 5, jazyk 5, pravopis 5, logika příběhu 3, logika postav 5, celkový dojem 4 - celkem 4, 4.”
Akkarra:
“Jedna z prvních, co jsem četla. Z nostalgie...”
Sargo:
“:-)”
Trinyx01:
“...”
Nerla:
“Přiznávám, že tím, že tu byly zadané od Danae jenom samé snamionky, jsem získala naprosto zkreslenou představu o její tvorbě. Přitom i povídky, ve kterých nejde o sbližování plné lásky a tokání, píše skutečně dobře. Třeba tohle... Ze začátku jsem sice měla trochu problém s chováním/věkem Natalie, ale když si to zpětně projdu, někdo s takovými zážitky by skutečně mohl být takový. A opět oceňuji, jak prosté patosu to je, i když by k tomu postavy vybízely. Líbilo.”