Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Nebeský život

  • Autor: Rorry
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Místo a doba děje: Dimenze jemnohmotného světa, ve které existují naše myšlenkové energie, mezi dopsání šestého dílu HP a začátkem psaní dílu sedmého. Shrnutí: Co se stane, když se původní myšlenková energie J.K.Rowling tvořící její postavy smísí s OOC pisálků fanfiction?
  • Klíčová slova: humor , drarry

Hodnocení čtenářů:

Tereza:
“...”
bwews:
“Chybu hledej v přijímači. (Oceňuji nápad, jinak mě to nezaujalo).”
Usmevava_Barush:
“.”
Memorin:
“.”
Anne:
“Četla jsem ji nejednou a vždy se znovu zasměji - přesněji hýkám smíchy.”
Crystal:
“Skvělé :)”
Akkarra:
“Svatý Petr jednoznačně vede... :) Ale to filozofické poučování na konci si mohla autorka odpustit.”
Victoria:
“Další povídka, kterou si i po třech letech vybavím, když vidím její název”
Cvrcinka:
“četla jsem ji už několikrát, pokaždé se k ní ráda vracím... :) velmi originální námět.. :)”
darken:
“Originální nápad do jinak šedých vod Potterovské fanfikce.”
Ivet:
“Vážně jsem se pobavila. Originální nápad, Draco chudáček vyděšenej a konec dokonalej. Co víc si přát?”
Samy:
“Je známo, že smích prodlužuje život, takže jestli máte podezření na brzkou smrt, tohle vám ji zaručeně pomůže odvrátit. Jedna z nejoriginálnějších povídek, co jsem četla.”
Pyriel:
“Naprosto boží! Velice originální nápad a zábavně napsané.”