Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

S.N.A.P.E.

  • Autor: Wixie
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Ginny Weasley
  • Rating: 12+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 5
  • Shrnutí: Krásná oddechová povídka s větší špetkou humoru, vypráví o jednom nevšedním vztahu. Severus po letech náhodou potká Ginny a i když mu nejprve bolestivě připomene Lilly, velmi rychle pozná, že tahle zrzka je rozhodně jinou ženou.
  • Klíčová slova: romantika, humor, Weasley

Hodnocení čtenářů:

Katekyo:
“...”
Nerla:
“Ééé... kdo je ten pán v hlavní mužské roli? Upřímně mě překvapilo, že je ta povídka o Ginny a ne o Hermioně, ale ne že by to bylo poznat podle něčeho jiného než jmen a rodiny. Tady už to styl nezachrání, bylo to příliš nevěrohodné, charaktery splašené a i vtip se z toho nějak vytratil.”
Sargo:
“Taková milá blbůstka - za tři. Bod nahoru je za Ginnino zaměstnání. :-)”
Benny:
“Že já na tu Lanevru vždycky dám!Tedy taky jen co mi popsala Ginnyno zaměstnání propukl u mě záchvat smíchu(což se nehodí, když mi dnes vypadla plomba)Těžko hodnotit, každá kpt je jen krátkým střípkem v jejich 'vztahu'.Samozřejmě tomu asi chybí nadšení.Ve čtvrté kapitole byl nutný emocionální výbuch?Poslední kapitola je nejlepší-čistě kvůli zmínce o Fredovi.2, 3:)”
Lanevra:
“Napsané je to dobře, v první a půlce druhé kapitoly jsem v tom i Snape poznávala, ale pak přišla na řadu Ginny jako zubařka... brr! Práskám dveřmi bez hodnocení, ale přinejmenším tu první kapitolu doporučuji k přečtení.”
Chavelierka:
“Wixie tuhle povídku napsala pod nátlakem, přesto musím říct, že je úžasná. Moc se mi líbí a ráda se k ní vracím. A rozhodně ne jen pro to, že tenhle pár nikdo moc nepíše :-)”