Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Poslední přání

  • Autor: D.J. Orlovský
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová
  • Rating: 15+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Voldemort padnul a Severus Snape musí přijmout zodpovědnost za své činy bez ohledu na okolnosti. Hermiona se však nemůže smířit s tím, že profesor, kterého vždycky ve skrytu duše obdivovala, sedí ve vězení a má být brzy popraven, třebaže zachránil Harrymu život. Je otázkou zda bylo moudré rozhodnutí to, co udělala. (původní odkaz: http://fantasmagorium.net/povidky/povidky-posledni_prani.php)
  • Klíčová slova: trest smrti, šibenice, poslední přání

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Ok, Severusovu utrpení je prima, to D.J. psal vždycky s láskou (šibenice je hodně netradiční, ale zase po něm díky tomu mohli házet kameny, že). Koupelnovo-ložnicový prvek dejme tomu, ale chybělo mi větší rozebrání Hermioniny motivace.”
Nel-ly:
“hm... chudinka Snejpí, tyhle povídky mu docela ubližují”
Salome:
“Nelogické, kýčovité, sladkobolné. Jazyk vcelku pěkný, pravopisné chyby v přirozené chybovosti. A ne, není to problém pairingu, ostatně slovo pairing nenávidím skoro stejně jako snamionkářka.”
Akkarra:
“Nevím, mě to nějak nebavilo. :/”
Benny:
“Tak rozdílné hodnocení?Za tím něco bude.Snamionky jsou děsivě odporné, spojení těch dvou je nereálné(uznávám, že tak se pohlíží i na snarry)D.J miluju, píše dobře a tady ta známka je čistě z úcty k němu.Vadí mi tam to klasické 'Severusi!' 'Hermiono' a ten konec mě taky nerozsekal.Takže kompromis;3.”
Aswalka82:
“-”
kattyV:
“Většinou dávám přednost šťastným koncům, ale tato povídka je opravdu silná.”
Keiko.kei:
“:D krásná, smutná, melancholická...”