Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Trest

  • Autor: Styx
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape / Harry Potter
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Trestat je lidské. Užívat si trest z rukou neoblíbeného profesora? Potterovské
  • Klíčová slova: sex

Hodnocení čtenářů:

Keta Mar:
“:-)”
Mrmla:
“---”
Potkanice:
“...”
Benny:
“Z té povídky přimo čiší, že Styx nenavidí Harryho.Omlouvám se, ale tohle neni ani dost špatné PWP.Spiš bych to nazvala:Ku*va, blbej Potter tak mu do anusu narvu draka(nebo co mu tam narvala)Jako snarrystka řikám NE!!!//Upřimně od Styx znám spíše jiné páry než SS/HP, zvedla jsem hodnocení.V podstetě proti tomuhle nic nemám, miluji Poškození pod kontrolou.Ale nemůžu si představit, že byť by to Severus dělal z pomsty, tak mi tenhle "trest" nesedí.”
Velká_koule_chaosu:
“Pár výroků Severuse mě opravdu pobavilo... 3-4*”
Sectumsempra:
“"Opřel jednu nohu o regál, vyklonil hlavu na stranu a v hříšně přitažlivém gestu nadzvedl levé obočí."... a sectumsempra se roztekla blahem jak posledni zbytky snehulaka (teda ne, ze by ze me zbyla jen mrkev...)/// Hej Benny, to byla jina povidka, ne? Akorat nevim, jak se jmenuje...”
Victoria:
“HP/SS pwp...”
zmije:
“Už jsem přečetla i horší povídky, ale moc jich nebylo.”
Kate Mathews:
“Sice je to povídka na téma, které se již mnohokrát objevilo (jenže co taky pořád vymýšlet nového, že? :D), ale to vůbec nevadí. Je to psané velmi působivě.”
assez:
“No. Chm.”
Nade:
“Severus je tááák zlý. Klasické PWP, ale co. Mě se to líbí.”
Akkarra:
“A já si říkala, co se se Styxinou stránkou děje, že tam nic není. :( Ale k povídce - ta je vážně úžasná. A to je asi tak všechno co můžu říct. :)”
ZJTrane:
“Nie, nie, nie!!! Severus a Potter nesedia mi. Vetko čo napíše styx je ale dokonalé. Záver ma dostal do kolien :D Priznávam sa ale, bez mučenia, že som si na Harryho mieste predstavovala radšej niekoho iného :D Za toho Harryho idú bodíky dole :) ”
Lilithka:
“Téma vcelku ohrané, ale s originálními prvky. ”