Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Nutné zlo

  • Autor: MusIgneus
  • Překladatel: Sinam Llumi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Remus Lupin/ Draco Malfoy
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Draco Malfoy a Remus Lupin jsou zavření v jámě. Nemůžou se dostat ven a dnešní noc projasní paprsky úplňku.
  • Klíčová slova: humor

Hodnocení čtenářů:

Adelaine:
“Aneb jak Draco dostal za vyučenou”
kami:
“Nechcelo sa mi už k tomu vracať.”
Mrmla:
“:-)”
Benny:
“Neznám Lupina tak dokonale, ale že bych ho v teto povídce poznala...Ale Dracoušek si svou aristrokatickou prdelku zachranil.A o to šlo hlavně.”
mariaa:
“3-4”
Nerla:
“O Lupinovi je to jenom proto, že je v HP jediný vlkodlak; společného to s ním nemá zhola nic. Možná kdyby Dracovi na konci nabídnul čokoládu... Nevím, nenadchlo mě to. Ačkoliv je hacená nekanonickými charaktery, plus má povídka za pěknou pointu. Ono je to vlastně celé o té pointě... aspoň že ji tu výjimečně nikdo neprásknul v komentářích :)”
delatrix:
“No prostě co by Malyou neudělal, aby si nezachránil "prdel" život.”
D.J. Orlovský:
“Navzdory tomu, že Lupin je dost mimo svůj charakter, pěkná povídka. Jen nechápu, co by na tom mělo být vtipného.”
Akkarra:
“Tak tohle bych od Lupina nečekala - podle tohohle měl patřit spíš do zmijozelu než do nebelvíru. I když ne, že by si to Draco nezasloužil. :)”
zmije:
“Draco je velký šéf, ale Remus se směje naposled.”
Nade:
“Vtipné vytloukání klínu klínem. Výsledek je předem zřejmý.”
SinamLlumi:
“Plusem povídky je scénář, kterého se zřejmě nikdy nepřejím, neobvyklý pár a Lupin, který konečně není taková padavka. Jen ten humor mi nějak unikl a podotkla bych, že Lupinova poslední věta samozřejmě nebyla zamýšlená jako nějaká nečekaná pointa. :) Dobrá povídka, ještě zajímavější pro ty, kdo znají Male Bonding od téže autorky. S.L. ”
Mandragora:
“Vtipné, i když jak pro koho. Myslím, že hlavní postava moc nepobavila.”
Lilithka:
“Humorná jednorázovka o tom, jak je Draco občas zabedněný ”