Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Sing A Mad Rebellion

  • Autor: femmequixotic
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP/SS
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí:
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

assez:
“Někde vprostřed mě začaly iritovat zkratky. Ne že bych něco měla proti zkratkám... ah, ano, počkat - mám k nim averzi. A když si přemyslím původ autorky, který bych ale vážně zohledňovat neměla... ne, fajn. Takže zkratky. Rušilo mě to míň v angličtině (= než jsem si toho všimla, uplynula delší doba než kdybych to četla v češtině), než by mě to rušilo v češtině, tak jako tak ale zastávám názor, že kdo se nechce obtěžovat s rozepsáním, nemá se obtěžovat ani s psaním. Pokud zkratky, tak ty patří jedině do politiky, které stejně taky nikdo nerozumí (řekla ta, co jim vládne). A v textech v jediném, ale opravdu v jediném případě mají opodstatnění: a to že mají navodit jistý pocit. Tady jsem ten pocit měla. Takže mi vadily až od půlky a pak jsem je do konce raději ignorovala (neptejte se, jak jsem tedy mohla textu rozumět :)). Mám pro tento způsob psaní slabost. Je to strohost v místech strašných událostí, jako má Jay Tryfanstone, anebo mi to taky hrozně připomnělo úžasný úvod k Commonplace Magic od Acid&sinick.”