Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

The Fourteen Days of Valentine´s

  • Autor: Raine
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Severus Snape se uchází o Harryho Pottera.
  • Klíčová slova: Snarry, Valentýn

Hodnocení čtenářů:

Lanevra:
“No počkat, ona to není parodie? To mi asi zase něco uniklo. :-D”
Trinyx01:
“sladký až mi z toho trnuly zuby :)”
assez:
“Jakooo... děcka! *nespokojeně žuchne na zadek* Mohla to být tak dobrá parodie! (ALE PROČ ZASE "HARRY"?! PROČ ZASE "CITY"?! A SEV! Chápete to? *rozbrečí se*)”
KalamityJane:
“Tak jo, koťátka ve mně vyvolala záchvat smíchu a představa zpívajícího Dobbyho mě poslala pod stůl. Tohle mi vážně zvedlo náladu, díky. A pak... A pak... Ninja kočky a jejich přezdívky! :D Už dlouho jsem se nesmála tak, že bych neviděla na monitor. ... A pak už to přestala být sranda a začalo to vypadat, jako že je to fakt myšleno vážně. Škoda.”
Benny:
“Otrlý masochista se hlásí:DBod za?Ano za ty bonbony se spermatem, to rozhodně zaujalo.”
Casiopea:
“Háááááá! Právě uděluji svou historicky první nulu! :D Jsou povídky, které jsou špatné, a člověk je ihned zapomene. Evidentně ale existují jiné, které jsou TAK špatné, že na ně nezapomenete nikdy. Jen pár tagů ilustrujících průběh této povídky: růže, domácí skřítci zpívající Sweetest Thing od U2, košík plný koťat a čokoládové bonbóny plněné Severusovým spermatem. Ne, nekecám. :D Teď vlastně, když nad tím tak uvažuju, neměla bych dát spíš pětku? Protože napsat něco takového, to se jen tak nevidí. Jen pro otrlé masochisty. :D”