Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

.: Cool Hand :. Harry/Snape SLASH, 400+ subscribers video [WARNING]

  • Autor: VonnRosenberg2nd
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanvid
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Fanvideo
  • Klíčová slova: Fanvideo, Snarry, Light bondage

Hodnocení čtenářů:

assez:
“Ach jo... Vyděračské, vyděračské... protože kdyby to nebylo video o snarry, letí tam nula... Říkal tady někdo PWP...? Fajn, znova: nechci, aby tady došlo k omylu - nehodnotím techniku. Ani nápad. Dokonce mi to nepřipadá ani jako směs zblandaných závěrů z HP a kdovíčeho. A já programově PWP nerada. A to v jakékoli formě. (Protože když už, pak se snarry párem musí vejít do chodu víc okolností a náhod, než jen že se zbloudilému studentu najednou začnou zdát sny o jeho - jak to bylo?, nenáviděném, ošklivém a protivném? - profesorovi, nebo se se Severus najednou podíval na Potterův zadek a bác ho, jsou v posteli. Protože Invictus, pro Merlina!, když už ne Kámen manželství ani jiné romantické potrhlosti. - Odbočka. Jednou jsem četla výbornou povídku. Severus se chtěl Harrymu pomstít. A nakonec se pomstil sobě. Jó, to je jiný kalibr.) A proč o tom vlastně plácám...? Jo aha, abych si omluvila tu trestuhodnou dvojku v hodnocení.”
Casiopea:
“Páni. Skvělá práce. Jen škoda opakování stejných záběrů, trochu to ztratilo švih. I když chápu, že není jednoduché takové záběry najít. Stejně ale supr.”
Akkarra:
“Sestříhané je to fakt dobře. :)”
Benny:
“Co mě poprvé napadlo?To by mohla být ukázka na Evansovy děti(kdo čte, bude souhlasit)Je to i první PWP video, které je koukatelné”